9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Bootcamp, partitie

Hallo,

Even snel een vraag over bootcamp. Als ik binnenkort Windows XP wil installeren kan ik dan max. kiezen voor een partitie van 32 GB of kan ik hiervan ook gewoon 50 GB maken als ik dat wil?
    En hebben jullie nog tips die ik kan gebruiken voordat ik aan de slag ga met Bootcamp?
    Thanx

Bijdrager
    Star65

Ja, je kunt hem groter maken als 32Gb.
    1 Tip: Lees de handleiding goed door. (……dan zou je bovenstaande vraag ook niet stellen… :sealed: )

Bijdrager
    ChrisMax

Bedankt voor antwoord.

Bijdrager
    silvercircle
    ”ChrisMax”

Hallo,

Even snel een vraag over bootcamp. Als ik binnenkort Windows XP wil installeren kan ik dan max. kiezen voor een partitie van 32 GB of kan ik hiervan ook gewoon 50 GB maken als ik dat wil?
    En hebben jullie nog tips die ik kan gebruiken voordat ik aan de slag ga met Bootcamp?
    Thanx

Je kan best eens deze pagina doorlezen en vooral het stukje waar het gaat over het updaten van bootcamp 2.0 naar 2.1. Had ik dit eerder geweten dan zou ik veel, veel tijd gepaard hebben.

Succes!

Bijdrager
    ChrisMax

Beetje jammer dat de link het niet doet hier

Bijdrager
    JohnH

Gewoon VMWare Fusion gebruiken, werkt als een trein.
    Kun je lekker makkelijk ‘schakelen’ tussen OS X en windows.

Bijdrager
    silvercircle
    ”ChrisMax”

Beetje jammer dat de link het niet doet hier

En zo? Bij mij opende hij wel, ik was blijkbaar een ‘/’ vergeten.

http://www.vanenter.nl/blog/index.php/2008/mac-windows-boot-camp-service-pack-3

Bijdrager
    gaatjenixaan
    ”JohnH”

Gewoon VMWare Fusion gebruiken, werkt als een trein.
    Kun je lekker makkelijk ‘schakelen’ tussen OS X en windows.

Mijn macbook heeft 2 gb ram werkgeheugen. Loopt dat een een beetje lekker icm vmware?

Bijdrager
    JohnH

Als je veel – zware – apps tegelijk wilt draaien zou ik voor 4GB gaan, 2GB voor elk OS.
    Voor het ‘gewone’ werk gaat 2GB prima.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.