9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jorisvd_funky

Bootcamp-partitie vergroten

Hallo,

Ik zit met het volgende probleem: m’n Bootcamp-partitie is bijna vol, en ik vind maar niet hoe ik hem kan vergroten…
    Ik heb het reeds met Schijfhulpprogramma geprobeerd (vanuit Mac OS), maar dat lukte niet.
    Misschien ligt dat wel aan het feit dat de Windows-partitie in NTFS is geformatteerd (ik heb wel Paragon NTFS ge├»nstalleerd)…
    Iemand enig idee?

Bedankt!

Bijdrager
    Mono1

Je kan natuurlijk ook je Windows gedeelte “schoonmaken”, tijdelijke bestanden verwijderen etc.. Scheelt al snel een paar Gig.

Moderator
    unSOUND

Vista eraf gooien levert sowieso al 5 GB op… :sealed:

Bijdrager
    jorisvd_funky
    ”unSOUND”

Vista eraf gooien levert sowieso al 5 GB op… :sealed:

Er staat XP op, maar intussen heb ik reeds gebruik gemaakt van ‘Winclone’, en heb ik de oude Windows-partitie reeds verwijderd…
    Straks ga ik een nieuwe aanmaken, maar eerst moet ik Schijfhulprogramma dan nog es runnen vanop de opstart-DVD, maar zal zeker het resultaat posten of het al dan niet werkte :).

Bijdrager
    Nietzman

Niet echt een oplossing, maar ik installeer al m’n Windowsspellen inmiddels gewoon op de Macpartitie. Werkt met Macdrive als een zonnetje. Op de Windowspartitie staat alleen Windows.

Bijdrager
    jorisvd_funky
    ”Nietzman”

Niet echt een oplossing, maar ik installeer al m’n Windowsspellen inmiddels gewoon op de Macpartitie. Werkt met Macdrive als een zonnetje. Op de Windowspartitie staat alleen Windows.

Wanneer ik MacDrive gebruik op Windows, heb ik regelmatig last van BSOD’s, dus dat was ook geen oplossing :)…

Moderator
    unSOUND

< flauwe inkopper >

Die krijg je ook zonder dat je MacDrive gebruikt…

</ flauwe inkopper >

Bijdrager
    jorisvd_funky
    ”unSOUND”

< flauwe inkopper >

Die krijg je ook zonder dat je MacDrive gebruikt…

</ flauwe inkopper >

ook ja :lol:, maar MacDrive versterkt het toch nog wel een beetje:wink:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.