4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen0704

Bootcamp partitie aanmaken werkt niet

Ik wil met bootcamp een windows partie aanmaken mar als ik op partitioneren klik dan duurt het ff en doet hij nog niks en na 10min ofzo krijg ik de volgende melding: ‘De schijf kan niet in partities worden verdeeld, omdat sommige bestanden niet kunnen worden verplaats. Maak een reservekopie van de schijf en gebruik schuifhulpprogramma om de schijf te formatteren als één volume met de structuur Mac OS Uitgebreid (journaled). Zet de gegevens terug op de schijf en voer de Boot Camp-assistent opnieuw uit.
    Op een ander forum stond dat als je de schij laat controleren in schijfhulpprogramma dat hij het dan wel gewoon deed, dus ik heb dat gedaan maar hij geeft nog steeds dezelfde melding. Moet ik mijn schijf egt formatteren? of is er een andere oplossing? Ik gebruik wel timemachine dus kan het weer gewoon terug zetten?

Bijdrager
    G-Force

Er is te weinig schijfruimte om bestanden te verplaatsen, je kunt dus grote bestanden van de schijf weghalen en het nogmaals proberen, of de instructies die gegeven worden uitvoeren.

Bijdrager
    Pieterr
    Moderator
    Rivanov

En dankzij Pieterrr kan deze dicht!:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.