3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    Illiarus

Bootcamp Macbook pro retina 13"

Ik heb de huidige versie rMBP 13″ en ik wil hier graag een Windows partitie op zetten. Ik heb geen schijf van Windows, en ook heb ik geen schijf lezen. Als het goed is zou ik Windows op de computer moeten zetten zonder er een DVD-lezer op te hoeven aansluiten.

Hoe moet ik dit doen? Ik kan natuurlijk aan een illegale versie van windows komen, en ik kan een licentie kopen. Het liefst betaal ik natuurlijk niets, maar als het niet anders kan vind ik het geen probleem.

Mijn vraag is hoe doe ik dit, want ik heb de bootcamp assistant stappen gevolgd en iets met een USB stick gedaan en een ISO bestand van microsoft gedownload, ik kan nu een soort van windows openen alleen moet ik het volledige besturingssysteem nog installeren. wat voor bestand moet ik waar zetten om dit te kunnen doen? Hij geeft aan dat er geen windows CD is gevonden, dat klopt omdat ik geen cd drive heb, maar hoe kan ik nu het volledige besturingssysteem erop krijgen?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat mijn vraag is, en dat jullie me kunnen helpen

Bijdrager
    Illiarus

Hmm, ik zie het in beide guides niet staan. Ik kom behoorlijk ver volgens de stappen van de eerste link, maar er wordt niets gezegd over het probleem wat ik heb.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.