3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Niels G.

Bootcamp Keyboard Delay in Games

Beste mensen,

Ik draai op mijn macbook pro 13 (2,4ghz + 320M) Snow Leopard en Bootcamp met Windows 7. Nou wil ik Bootcamp met windows gebruiken voor een aantal spellen. Ik heb nu Racedriver GRID geinstalleerd en Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Het probleem is nu dat ik prima framerates heb bij deze spellen maar tussen het indrukken van een toets en de actie in het spel zit een onacceptabele delay van een halve seconde schat ik. Heb al met de settings geklooid van de spellen zelf, zowel op me externe keyboard en muis als het keyboard van de laptop zelf heb ik dit. Ook heb ik de laatste drivers van bootcamp. Iemand een idee?

Gr Niels

Bijdrager
    PB

Heb je een Apple toetsenbord? Of een logitech? In het laatste geval zou ik de drivers (mochten die er zijn) van de logitech website plukken en installeren. Misschien maakt dit wat uit. Ik heb zelf overigens met mijn Apple toetsenbord geen last van enige vertraging bij Windows 7 (64-bit) met games (al heb ik bovenstaande games niet).

Bijdrager
    Niels G.

Ik heb een logitech toetsenbord, maar ik ondervind het probleem ook als ik gewoon het toetsenbord van de mac zelf gebruik. Maar ik zal het proberen met logitech drivers:)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.