5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    driesdk

Bootcamp kan drivers niet op USB schijf schrijven

Ik zou eventjes Microsoft Windows nodig hebben voor iets en wou hiervoor via bootcamp een dualboot maken.
    Nu,…ik open de bootcamp assistent, en die wil dan nieuwe windows drivers downloaden en vraagt ze dan te schrijven op een MS-Dos geformatteerde USB drive.

Ik doe dat, hij download, en ik heb een lege 4GB USB drive klaarzitten, maar als hij de ondersteuningssoftware wil wegschijven krijg ik de melding: “Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het bewaren van de Windows-ondersteuningssoftware”

Ik dacht, misschien werkt het niet met een USB stick of is 4 gig te weinig, dus ik maak een MS-Dos partitie van 10 gig op mijn externe firewire schijf. Ik probeer daar hetzelfde, maar ook daar krijg ik dezelfde melding.

Ik dacht, dan probeer ik het via een CD ipv via een USB drive, dat is ook een optie volgens de bootcamp assistent. Ik steek er lege CD in de tray, druk op brand, en er gebeurt gewoon niets.

Iemand dit probleem al gehad, ik vind er zo direct niets over terug, en ik zou nu toch graag even die windows installeren.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik heb hetzelfde probleem dus ik had naar Apple Care gebeld, begrepen deden ze me niet echt maar ze hadden wel een oplossing. Dit was van toepassing op mijn iMac, http://support.apple.com/kb/TS3173.

Maar verder heb ik gewoon Windows 7 geïnstalleerd vanmiddag en met deze link plus wat data op je meegeleverde DVD heb ik het gewoon prima werkend.

Bijdrager
    driesdk

Alvast bedankt voor de reactie , ik ga er aan beginnen

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb vandaag ook weer eens Boot Camp gebruikt om Windows 7 ultimate te installeren. Ik negeer de boodschap dat ik die drivers nodig heb, steek de DVD in de iMac en ga over tot de installatie. Als Windows 7 geïnstalleerd was heb ik gewoon de Mac OS X dvd erin gestopt, de Boot Camp drivers geïnstalleerd én alles geüpdated. Nu zit ik momenteel op Windows 7 om steam verder te installeren. Werkt perfect zo!

Bijdrager
    frapo

In dit topic komt het probleem ook aan de orde en ook de oplossing.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.