8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Knalmac

bootcamp installatie probleem

Hoii,

Ik zit hier met een probleem..
    Ik probeer een windows partitie te maken maar dat lukt niet .. ik heb het al met windows 7 en windows 8 geprobeerd (allemaal gedownload en op de juiste manier op een dvd gezet)
    Eerst lukte het wel maar nu niet meer?
    Ik krijg de volgende melding: ”De installatieschijf is niet gevonden. Plaats de Windows-installatieschijf en wacht enkele seconden totdat de schijf word herkend.”
    Ik had nog op andere topics gekeken voor oplossingen maar voor zover ik zocht had ik nog geen oplossing gevonden..
    Kan iemand helpen?

Bijdrager
    Knalmac

Oja mijn mac draait op os x 10.8.3

Bijdrager
    Dick de Roos

Het kan zijn dat ik het niet goed lees, maar normaal maak je met Bootcamp een partie aan en zet daar Windows op ( minimaal 16 GB).
    En de partie moet NTFS zijn en op de interne schijf geplaatst worden.
    Als Windows (Home Premium of Professional of Ultima) hierop niet geïnstalleerd wil worden, zal er iets aan de schijf mankeren lijkt mij.

Bijdrager
    Knalmac

Sorry typfoutje ..zal het wel ff proberen

Bijdrager
    Knalmac

Het werkt niet heeft iemand niet een torrent met windows die wel gegarandeerd werkt op bootcamp?

Bijdrager
    Jeah

@knalmac Ik denk dat je wel begrijpt dat hier geen links naar illegale sites worden neergezet…?

Bijdrager
    Knalmac

Oja niet echt goed bij nagedacht..

Bijdrager
    Fireman

Ik tracht ook Windows via Bootcamp te installeren maar bij loopt het een soort van vast.

Bij het laatste plaatje loopt het vast, niet dat mijn systeem vast loopt maar het bootcamp programma gaat niet verder. Ik kan enkel op stop drukken.
    Ik wil windows XP installeren ( kan dat ├╝berhaupt omdat mijn systeem enkel 64 bit kan ??? )
    Hoe kan ik wel een installatie uitvoeren met bootcamp? Kan XP nog op mijn systeem of ben ik verplicht 7 of hoger te installeren?

Zie de plaatjes voor de info. (rechter muisknop, open in nieuw venster)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.