6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ricardo95

Bootcamp, hoe werkt het?

Hallo,

Ik heb een vraagje, ik heb een macbook uit 2009 (unibody)
    Hierop heb ik osx lion staan, maar wil games spelen die er niet zijn voor de mac.
    Daarom de vraag, hoe werkt bootcamp?
    Is dat gewoon een windows dvd erin stoppen en installeren maar?
    Of werkt dat niet zo?

Bijdrager
    Wyodor

Nee dat werkt zo niet.

Vuistregel die altijd werkt : kijk in de Help

Bijdrager
    Lauwrence

Start gewoon de Bootcamp utility op, die vertelt je wat te doen, stap voor stap. Houdt een Windows installatie schijf en een lege schijf bij de hand…

Bijdrager
    Maverick9898

En maak altijd een TM-back-up van tevoren;). You never know:).

Bijdrager
    computer space

En kijk even of je echt bootcamp wilt, of dat je net zo blij of blijer wordt van bijvoorbeeld Virtual Box. Herstarten voor iedere game is geen feest.

Bijdrager
    jansnoek

Hoi aan allen: ik ben bezig met bootcamp, met parallels gewerkt maar het wordt me allemaal te traag. daarom bootcamp dus.. maar nu blijf ik steken bij een scherm waarin staat: Installeer deze windows-ondersteuningssoftware nadat u windows hebt geinstalleerd. En onderaan alleen een knop: stop

de software heb ik inmiddels gedownload maar verder kom ik dus niet.. normaal gesproken zou het scherm nu moeten vervolgen met een scherm waarbij de partitie voor windows kan worden gemaakt.. iemand een idee hoe ik verder kan? zodra ik dit scherm sluit moet ik opnieuw weer vanaf het begin starten en dan kom ik steeds op hetzelfde punt terecht..

graag hulp
    groet
    Jan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.