3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    TakkU

[BOOTCAMP] Externe monitor geeft geen beeld

Op mijn MacBook Pro 15″ mid 2009 heb ik via Bootcamp de BF3 beta geinstalleerd.. Hierbij kreeg ik de melding dat ik de nieuwere drivers moest installeren voor de nVidia kaart die erin zit.

De nieuwste WHQL drivers waren de 280 drivers. Deze heb ik erop gezet, en vervolgens de boel gereboot.

Bij het opstarten bleek echter dat mijn externe scherm, die is aangesloten op de Mini-Displayport geen beeld meer gaf. Het scherm van de MacBook zelf geeft geen problemen.

Het rare is dat de monitor wel gewoon word herkend bij het instellen van de monitors, maar zodra deze iets zou moeten weergeven blijft de monitor op standby staan.

Ik vraag me af hoe dit kan komen. Voorheen met oude drivers geen problemen gehad, en ook binnen OSX geen enkel probleem. Lijkt me dus in ieder geval geen Hardware probleem.

Weet iemand waardoor dit kan komen? Het scherm wordt namelijk nog wel gewoon gezien als een Samsung Syncmaster in het nVidia control panel en bij de systeeminstellingen van Windows, maar beeld geven gebeurt dus niet.

Het gaat hier overigens om Windows 7 Professional x64

Bijdrager
    FloorvN

Deinstalleer je drivers eens !
    Reboot en herinstallleer hem ff opnieuw !

Bijdrager
    TakkU

Zojuist de drivers gedeinstalleerd zoals
    nVidia dit aangeeft, alleen nu start Windows in normale modus niet meer op… Safe mode geen punt, maar bij normale modus blijft ie hangen op t Windows logo…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.