7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    rvmarion

Bootcamp en Servicepack 2

Ik heb een legale versie van XP Pro met Servicepack 1 erop en een aparte CD met Servicepack 2.
    Nu lees ik op de Apple-site dat je XP met SP 1 EN SP2 op EEN Cd nodig hebt. Weet iemand een oplossing hiervoor of heb ik het mis, kan ik wel met mijn 2CD’s Windows installeren met Bootcamp?
    Helaas heb ik soms Windows nodig… Ik heb al Parralels waar ik Windows mee draai (met een andere licentie van XP Pro).

Bijdrager
    Nikita

Je kan ‘m slipstreamen, hoe kan je heel makkelijk vinden met Google. Met Parallels heb je in elk geval niet SP2 nodig.

Bijdrager
    Cradlemini

ik kan geen topics vinden over bootcamp’s specifieke problemen, dus stel ik em maar hier.

Als ik met bootcamp windows wil installeren en ik stop de cd erin, zegt bootcamp dat het geen installatie file kan vinden. Terwijl het gewoon een orginele professional windows cd is met sp2. Iemand enig idee? heb inmiddels 3 verschillende cd’s geprobeerd, 2 origineel en 1 kopie.

Bijdrager
    Nikita

Is dat als je nog in OSX zit of als je al bent gereboot?

Bijdrager
    Cradlemini

waneer ik nog in osx zit ja

Bijdrager
    Nikita

Ik hoefde m’n cd helemaal niet te laten controleren, gewoon aanklikken dat je later pas XP wilt installeren. En dan opstarten met alt ingedrukt, XP cd d’r in en voor de XP partitie kiezen. Dan gaat de installatie vanzelf als het goed is.

Bijdrager
    Cradlemini
    ”Nikita”

Ik hoefde m’n cd helemaal niet te laten controleren, gewoon aanklikken dat je later pas XP wilt installeren. En dan opstarten met alt ingedrukt, XP cd d’r in en voor de XP partitie kiezen. Dan gaat de installatie vanzelf als het goed is.

dit heeft gewerkt! dankje!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.