10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    tvdb314

Bootcamp

Bijdrager
    Nikita

Tijdens de Windows installatie kan je de schijf formatteren. De reden dan de Boot Camp Assistent er standaard een FAT partitie van maakt, is omdat OS X standaard geen NTFS kan formatteren (overigens, in mijn Boot Camp ervaring werd er een ‘lege’ ruimte aangemaakt die ik sowieso moest formatteren…).

Je kan overigens rustig partities verwijderen in de Windows setup (of in Schijfhulpprogramma), maar let er wel op dat je niet je OS X partitie weghaalt, want dan ben je de sjaak (dat is ook de reden waarom Apple hier tegen adviseert, om gezeik te voorkomen). Het enige wat niet kan, is de partitie veranderen van grootte.

Bijdrager
    tvdb314

Bijdrager
    Volkie

Bijdrager
    Volkie
    tvdb314 op 19 september 2010

……Is er trouwens al officiële ondersteuning voor Windows 7…..

Jewel hoor, klik.

PS: hoe verwijder ik een lege post (zie boven)

Bijdrager
    Nikita

Post kan je niet meer verwijderen nadat er gereageerd is (ook niet van jezelf).

Ondersteuning voor Win7 is al een hele tijd; het is tenslotte ook alweer bijna een jaar op de markt.

Bijdrager
    Volkie
    Nikita op 19 september 2010

Post kan je niet meer verwijderen nadat er gereageerd is (ook niet van jezelf).

Das raar want nadat ik per ongeluk een lege had gepost heb ik eerst een paar keer geprobeerd deze te verwijderen, daarna heb ik zelf een reactie neergezet. Maar goed. Dank in ieder geval.

Bijdrager
    tvdb314

Bijdrager
    Maverick9898

Nee dat komt omdat ten tijde dat de manual gemaakt werd, Windows 7 nog niet bestond, althans niet in officiële retail. De Magic Trackpad zal wel niet standaard op de Snow Leopard DVD staan omdat dat iets is dat net nieuw is. Waarschijnlijk wordt dat met gloednieuwe Macs wel geleverd, maar het zou ook goed kunnen van niet.
    Maar ondersteunt is het zeker wel.

Bijdrager
    tvdb314

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.