7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bootcamp drivers

Is het mogelijk om drivers van de fabrikanten af te plukken als je windows xp hebt geinstalleerd met Bootcamp? Ik weet dat er drivers bij bootcamp zitten, maar die zijn nu weer wat verouderd.

Alvast Bedankt

Bijdrager
    Chantal C.
    ”Destiny”

Is het mogelijk om drivers van de fabrikanten af te plukken als je windows xp hebt geinstalleerd met Bootcamp?

Wat bedoel je met “af te plukken”?

Bijdrager
    Nikita

Waarom zou je nieuwe drivers willen installeren als de huidige goed werken…? Dat Apple misschien een nieuwe versie van Boot Camp beta heeft uitgebracht, wil nog niet zeggen dat er ook voor jouw Mac vernieuwingen / verbeteringen tussen zitten. Vaak heeft het te maken met drivers van een nieuwe type Mac.

Inactief
    Anoniem

omdat ik misschien up te date wil blijven qua drivers?

ik zie dat de drivers die bij bootcamp zitten veroudert zijn. Ik weet alleen niet of het verstandig is om ze te updaten aangezien het een mac laptop is

Bijdrager
    Nikita

Ik zie het nut er niet van in… Als het goed werkt, werkt het toch goed? Je krijgt d’r echt geen andere functionaliteit mee, of meer videogeheugen of een snellere videokaart of whatever omdat je nieuwere drivers hebt… :?

Bijdrager
    Chantal C.

BootCamp word onderdeel van Leopard, dus dan zal Apple wel met nieuwe drivers komen denk ik… Geduld!

Bijdrager
    Joostxxx

Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe drivers. Ik had nog al last van een lage FPS, dus een vriend van me zei dat ik de laatste versie drivers maar moest downloaden (volgens hem het valt of staat een windowsmacine met drivers….) Anyway, gedaan dus, met als gevolg dat mijn oude vertouwde programma nu niet meer draait.

Toch wil ik weten of er mensen zijn die op hun nieuwe imac de drivers hebben ge-update van de 2600XT na installatie van de bootcamp drivers?

Waarom? Daarom:P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.