4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

bootcamp drivers

Ik weet dat het vaker op het forum voorkomt, maar ‘k heb nog geen goed resultaat ervoor gevonden.

Ik zit met het probleem dat de drivers van windows, na het installeren via bootcamp, niet helemaal geïnstalleerd willen worden. Het rare is dat ik wel al vaker windows via bootcamp geïnstalleerd heb, en voordien nooit problemen had. Nu heb ik getest met XP (Home + SP2) en zelfs ook met Vista. Drivers worden geïnstalleerd, zoals het hoort, via de Leopard DVD die bij de laptop zat.

Keer op keer wil hij enkele drivers niet installeren, zoals de vga (grafische kaart), ethernet en netwerkcontroller en nog wat prulletjes.

Ook als ik zelf de drivers van de DVD neem en probeer te extracten, krijg ik foutmeldingen en kan ik niet verder.

Vervelend, daar ik met 3Ds Max werk en windows wel echt nog nodig heb…

Iemand suggesties?

Bijdrager
    victor93

wat voor een foutmelding krijg je precies ?

Bijdrager
    dennisgodderie

Als ik zelf de drivers (exe files) overneem van de dvd, dan krijg ik die gewoon niet open.
    Enkel die van nvidia, maar die geeft dan weer de melding dat er geen “nvidia product aanwezig is”.
    Maar de andere .exe files openen gewoonweg niet:(

Met de installatie vanaf de dvd zelf (dus de autorun eigenlijk), geeft hij geen foutmeldingen. Maar achteraf zie ik bij apparaatbeheer dat de helft niet geïnstalleerd is.

Bijdrager
    dennisgodderie

‘k Heb het nu nog eens getest met een andere versie van XP, nl. de XP Professional, maar nog steeds wil hij niet alle onderdelen fatsoenlijk installeren.

Vind het heel gek… Kan het aan de dvd liggen? Maar deze installeert Macosx Leopard goed en geeft geen errors ofzo aan…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.