9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    iDavey

Bootcamp bestanden naar OSX

Ik bezit nog geen Mac, maar ben van plan er binnenkort één aan te gaan schaffen. Ik gebruik spotnet om via nieuwsgroepen te downloaden, en ben van plan dit te blijven doen via bootcamp. Vandaar deze simpele vraag:

Kan ik de bestanden die in in bootcamp download overzetten naar OSX? Zo ja, graag uitleg.

Alvast bedankt.

Moderator
    unSOUND

Het is eigenlijk makkelijker om te gaan downloaden met de Mac in plaats van Bootcamp… Nog los van het feit dat je dan niks hoeft te gaan doen met Windows, zit je ook met het voordeel dat als er een virus in die downloads zit, je niet besmet kunt raken…

Bijdrager
    gamjam

Zoals unSound schijf, plus te gebruik op de mac de apps ‘spotlite en SABnzbdplus’

Bijdrager
    gamjam

Weet je al wat het wordt voor macbook pro, ref. je vraag van 6 jan(even nieuwsgierig).

Bijdrager
    iDavey

Het wordt of de 15″ Pro, of de nieuwe (volgens de geruchten) 15″ Air/dunne Pro. Maar ben bang dat die verrekte duur wordt.

@gamjam spotlite had ik al van gehoord. Maar zat met het feit dat je daar zelf niet mee kan downloaden. Is SABnzbdplus een beetje goed programma. Kan ik dan de spots van spotlite diwnloaden met dat programma?

Ja, dat verhaal over die virussen hebben jullie gelijk in. Als het via spotlite net zo goed gaat is dat beter denk ik.

Bijdrager
    gamjam

Inderdaad een hoop geld voor een pro/air, maar dan heb je er ook wat voor. In mijn pro een SSD gezet, super. De nieuwe air is inderdaad mooi en inderdaad een dunne pro met ssd/flash-opslag.

De nieuwsgroep apps werken zoals de windows uitvoering. Spotlite v2.0.0 is echt mooi een spot download app,vele mogelijkheden maar toch simpel met veel categorieën en overzichtelijk in kleur onderverdeeld. De sabnzbd zet op de achtergrond de zaak om en je kan nog wat bijsturen, zie ‘http://sabnzbd.org/screenshots/’ bij plush WebUI screenshot

Bijdrager
    iDavey

Weet jij dan al wat die gaat kosten?

Bijdrager
    iDavey

Hoe bedoel je ‘zet in de achtergkrond de zaak om’

Bijdrager
    gamjam

Wat de air/pro gaat kosten ik weet het niet.

Vanuit spotlite wordt de spot in SABnzbd ge – download en unpack de pars naar de map(pen) klaar voor gebruik.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.