14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    lemmenspieter

Bootcamp… Ben ik de enige?

Hey,

Ben ik nu echt de enige waar bootcamp niet vlug even geinstalleerd is?
    Ik heb net een nieuwe iMac, ik wil windows installeren dus ik update firmware en het os…

Ik download boot-camp assistant (1.1) en maak een cd-rom met imac drivers voor windows…

Ik installeer windows en start op… Ik penetreer de cd-rom in de iMac en laat de setup automatisch lopen.

De installer begint maar nadat ik de Ati X1600, Apple Keyboard, Sigmatel Audio en Ethernet drivers voorbij heb zien komen krijg ik de volgende melding:

Fout -1603 Onherstelbare fout bij installatie. Raadpleeg Windows Installer Help (Msi.chm) of MSDN voor meer informatie

Zoeken naar deze fout op de Microsoft site geeft dit resultaat:

Error – 1603: Fatal error occurred during installation. Consult Windows Installer Help (Msi.chm) or MSDN for more information

Maar geeft geen oplossing? Waarom werkt dit bij mij niet (WinXP Pro SP2 NL, iMac core duo 17″)

Mijn ATI kaart is al in orde en het apple keyboard ook… Maar geen geluid en geen internet :cry:

Wie kan me helpen? Kan ik mss beter versie 1.0 installeren en zoja, waar vindt ik die???

Alvast bedankt!!!

Sleutelbeheerder
    Night

Misschien iets heel simpels als een lees-/schrijffoutje op de CD?

Bijdrager
    LEXY

Bij mij stond de installatie van XP ook bol van de foutmeldingen, maar gewoon doorklikken en het draait als een zonnetje/speer/gek.

Bijdrager
    inactiveaccount

Dit heeft meer te maken met je Windows CD / Installatie dan BootCamp lijkt mij.

Is de CD orgineel? Niets aan gewijzigd, niet illegaal etc. ? Want illegale dingen kunnen uiteraard altijd falen en als je zelf bestanden op de cd wijzigt / verwijderd / weet ik t kan het ook fout gaan..

Bijdrager
    lemmenspieter

Gebruik deze (niet zo legale) cd al jaren en werkt altijd… Windows werkt perfect maar tis gewoon de drivers die niet herkent worden ofzo…

Het is nu al de 2de keer dat ik windows heb geinstalleerd, ik zou enkel nog geluid nodig hebben en eventueel ook internet…

Heb net BootCamp 102 gedownload en ga daarmee een driver cd-rom proberen maken…

Wish me luck… :evil:

Bijdrager
    lemmenspieter

Vroeg hij bij jullie ook meteen naar het bestand “usbehci.sys” bij dei nstallatie van de drivers? hij heeft dit bestand nodig maar vindt het niet :?

Wanner ik geluidskaar6t probeer te installeren via SigmaTel audio stuurprogramma komt erop dat er al een ander exemplaar van deze setup wordt uitgevoerd… terwijl er helemaal nix anders bezig is…

Ik wil gewoon geluid en internet :cry: Geen webcam of bluetooth… enkel geluid en internet :oops: niet echt zoveel gevraagd toch? :roll:

Bijdrager
    lemmenspieter

Woont er soms iemand regio Gent die zich geroepen voelt mij te helpen? (luister even… hoor je iets roepen?…)

Zou ik heel erg apprecieren want ik kom er zot van, van die windows!

Maar mijn kleine zusje wil perse KetnetKick spelen en ik wil ook wel eens gta san andreas spelen…

Bijdrager
    Steff

Je kunt de drivers misschien ook apart downloaden?? :|

Bijdrager
    lemmenspieter

Zou handig zijn moest ik internet hebben op windows… :oops: Maar ik zal eens zoeken naar drivers via mijn powerbook en danvia usb-stick proberen overzetten…

Bijdrager
    cdraw

Misschien ligt het probleem bij windows? Ik had normaal nog ergens een windows xp instal cd liggen, maar ben deze kwijt geraakt (wat moet je er anders mee?).
    anders had ik die wel in uw handen gestopt :P

greetings:mrgreen:

Bijdrager
    lemmenspieter

m’n internet werkt net :lol: :lol: :lol: Eindelijk!! Heb via drivers op internet gekeken. Nu nog audio en ik ben een gelukkig man…

@ cdraw: Thx voor het gebaar :wink:

Bijdrager
    syriani

als je die al jaren gebruikt,is xp met SP2 geintgreerd? dat is namelijk noodzaak

Bijdrager
    bartvdpoel

Yep, het moet xp sp2 zijn. Dus. Wat ook gebeurt is dat cdtjes, zeker opgenomen nogal snel verslijten. Zien dat je ergens een gloednieuw exemplaar van sp2 kunt scoren.

Bijdrager
    lemmenspieter

Is SP2… Kan mss wel versleten zijn, maar alles is perfect geinstalleerd van windows…

Nu nog juist geluid en dan ben ik blij, de webcam en bluetooth kan me niet schelen…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.