6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Leonz8

Bootcamp assistent Start niet wie kan me helpen?

Hallo Mensen,
    ik wou graag windows op me imac hebben maar dan heb ik het volgende probleem als ik op boot camp assistent druk:

U kunt het programma boot camp assistent niet openen omdat het niet op dit type mac wordt ondersteund.
    wie kan me hierbij helpen alvast bedankt,

Systeem info:
    Mac OS X versie: 10,6,8
    Processor: 3.1 GHz Intel Core i5
    Geuhegen: 4 GB 1333MHz DDR3
    Opstartschijf: Macintosh HD

Bijdrager
    Ro

Wellicht helpt het om via schijfhulp programma je HD te controleren en je rechten te herstellen.

Bijdrager
    Jupilerke13

Hmm, vreemd. Aan de configuratie van je Mac te zien zou het gewoon moeten werken… Ik zelf heb een 2.13 GHz witte MacBook met 2 GB 800 MHz DDR2 ram en 10.7.4. Toen ik nog 10.7.3, maar ook 10.6 had, werkte dit prima… Aan de configuratie kan het dus niet liggen…

Bijdrager
    deSpaanseRente

Je hebt boot camp in principe helemaal niet nodig als je Windows als dualboot wil.

Een extra partitie maken (fat), opstarten met de Windows cd/usb via alt tijdens opstarten en installeren op je nieuwe partitie (die je tijdens de installatie in Windows kan omzetten naar ntfs) en huppakee. De bootcamp drivers kan je makkelijk achteraf installeren in Windows.

Bijdrager
    Leonz8

Bedankt, kan je het ook uitleggen voor dummies?
    een Tutorial zal handig zijn:$
    =)

Bijdrager
    Leonz8

Ro op 07 mei 2012 #
    Wellicht helpt het om via schijfhulp programma je HD te controleren en je rechten te herstellen.

Bedankt, ik ben er nu mee bezig kijken of het lukt!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.