7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

Bootcamp

Hallo iedereen,

Ik vroeg me eigenlijk af of het verstandig is om in Windows Vista (Bootcamp) de automatische updates te installeren van windows zelf. Als je dit doet kan het kan gruwelijk verkeerd gaan of maakt dit niet uit? Ik weet wel dat er niks bij je MAC OS X partitie kan komen(alleen als je bestanden uit wisselt). Maar zijn er dus mensen die gewoon de updates van XP en Vista volgen in Bootcamp?
    Bedankt

Bijdrager
    Welles

Sterker nog: het lijkt me heeeel verstandig!

Bijdrager
    KingAchille

Ik. Die updates brengen ze met een reden uit, dus ik kijk wat ze te bieden hebben en installeer ze! Nog nooit problemen mee gehad!
    Mvg,

Bijdrager
    enigmacodedname

Je Vista-partitie onder bootcamp gedraagt zich als een gewone vista-computer en kan ‘as such’ gewoon gebruikt worden met alle functies die Vista levert. No problemo.

Bijdrager
    ChrisMax

Oké bedankt allemaal voor de reacties. Als het zover is ga ik ook gewoon updaten. Misschien wel verstandig om goed te kijken welke updates het zijn.
    En onder vista wil ik dan graag een virusscanner draaien, is panda antivirus bijvoorbeeld een goede of kan ik ook gewoon kiezen voor gratis AVG scanner?
    Thanx

Bijdrager
    KingAchille

Het is logisch dat een betalende versie méér biedt dan een gratis versie. Hoewel die AVG toch redelijk dicht in de buurt komt!
    Mvg,

Bijdrager
    ChrisMax

Hmm oké. Misschien gooi ik er wel helemaal geen windows op als ik een Macbook heb maar je kan het maar alvast weten. Als ik soms een dagje niks te doen en aan het rommelen ben met de Macbook komt het misschien nog wel is van pas als ik bij het onderwerp: Bootcamp ben. Gewoon 32 GB vrijmaken en Vista erop klappen! 8)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.