5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    siepie250

bootcamp

Hoi.

Ik heb een Macbook Pro 13 inch 2012 met Mountian Lion alleen ik wou daar via Bootcamp Windows xp op zetten kan dat nog? of werkt xp niet op de Mac die ik heb?

Groetjes Martin.

Bijdrager
    GastonM

Nee, dat gaat niet (op een normale manier). Vanaf Lion (10.7) is het enkel nog mogelijk om Windows 7 via Bootcamp te installeren (dus niet XP en Vista, wat voorheen wél kon).

Bijdrager
    computer space

Virtual Box. Bootcamp is sowieso al waardeloos door het rebooten en de vaste windowspartitie die je niet goed kunt benaderen vanaf OS X zelf.

Bijdrager
    ruben

Probeer anders de bootcamp assistent te starten, een win7 disk erin te doen, rebooten en de xp dvd erin doen, als dat niet wil kan je snow leopard proberen te installeren op een usb en dan de assistent proberen te runnen

Bijdrager
    ruben

Wat mij ook gelukt is op mijn iMac 2009 late is OS X Lion, Windows 7, Windows vista, je installeerd dan eerst gewoon win7 via bootcamp en dan nog een partitie aanmaken in OS X Lion en dan vervolgins heb ik in de vista dvd de partitie geselecteerd en dat lukte gewoon, misschien dat mijn tripleboot verhaal je ook verder helpt

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.