22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:

Bijdrager
    YoYelloW

Bootcamp 1.2

Bootcamp 1.2 is uit!

http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/application_updates/bootcamp.html

• Besturingsbestanden voor Windows XP en Vista
    • Pictogram van Boot Camp in het systeemvak
    • Hulpinformatie op het scherm over Boot Camp in Windows
    • Installatieprogramma van Boot Camp-assistent
    • Installatieprogramma voor de Mac-besturingsbestanden voor Windows
    • Apple Remote
    • Apple USB-modem
    • Apple Software Update
    • Stuurvlak
    • Ondersteuning voor internationale toetsenborden

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Windows Vista!!

Bijdrager
    iPodder
    ”Cosm0politan”

Windows Vista!!

:sealed: :roll: :sealed:

Bijdrager
    jspr

YAY, nog meer bootcamp topics:)

Bijdrager
    mollie319

The Wow Starts NoW

Helpt het nou echt, als je je mooie en stabiele machine op deze manier verprutst?
    Aan de andere kant, kan je nu op je mac laten zien hoe blue-screens eruit zien….:-)

Echt fantastisch nieuws weer.
    Het enige wat hier goed van is, is het feit dat Leopard release niet ‘afhankelijk’ is van BootRamp.

marcel

Bijdrager
    LEXY

Niet van BootCamp, maar misschien wel van een eigen soort ‘Parallels’. :apple:

Bijdrager
    1973

Leuk allemaal hoor. Maar ik heb er totaal geen behoefte aan. Je gooit je computer helemaal open. Waarom Windows software erop zetten, als Mac OSX in alle behoeften kan voorzien?

Bijdrager
    Steff

Gadverdamme Windows Vista op de Macintosh. Dit worden weer zoveel topic’s met titels ”Dit en dat werkt niet”.

Noujaa om dan ook maar voor de mensen die dit gebruiken te spreken: Het is leuk voor ze dat ze Vista kunnen draaien. Dit verwijderd het gerucht dat Leopard vertraagd was. Maar is iTunes nu ook Vista ready? Nog niet toch. Dus switch maar niet.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Richard

Leuk allemaal hoor. Maar ik heb er totaal geen behoefte aan. Je gooit je computer helemaal open. Waarom Windows software erop zetten, als Mac OSX in alle behoeften kan voorzien?

Das ook exact mijn mening.

Bijdrager
    PietjePuk
    ”Kriska”

Maar is iTunes nu ook Vista ready? Nog niet toch. Dus switch maar niet.

Sinds kort wel (door een patch van M$)

Bijdrager
    Steff
    ”PietjePuk”

Ik ken dat binnenkort van Microsoft wel met Office en Vista.

Bijdrager
    PietjePuk

Bijdrager
    J.
    ”Kriska”
    ”PietjePuk”

Ik ken dat binnenkort van Microsoft wel met Office en Vista.

Zei hebben toch maar mooi opgelost. Terwijl het Apple werk was…

Bijdrager
    Steff
    ”J.?”

Zei hebben toch maar mooi opgelost. Terwijl het Apple werk was…

Apple werk? Nou ben je verplicht om je software uit te brengen voor Vista? Op elke iPod doos staat dat het werkt op XP en Win2000.

:o

Bijdrager
    PietjePuk

Euhm, als je iTunes uitbrengt voor Windows vind ik het maar normaal dat je onmiddelijk ook de nieuwste versie ondersteund. (Apple heeft heus wel developpers-kits ter beschikking gehad zodat ze dit op tijd konden fixen als de launch er was). Stel je voor dat je iPod het op Leopard ook niet zou doen….

Bijdrager
    Steff

Ja dat is ook wel weer zo. En Apple heeft eigelijk wel heel erg veel de tijd gehad voor Longhorn ondersteuning.
    :P

Bijdrager
    TurkishDelight

het wordt toch tijd dat ik een keertje ga experimenteren met Vista..
    :)

Misschien een domme vraag, maar ik heb een MacBook core2duo (64 bits processor), nou lees ik dat BootCamp 1.2 alleen werkt met een 32 bits processor Vista. kan deze 32 bits Vista ook op een MacBook core2duo worden geinstalleerd of moet ik wachten totdat BootCamp ook 64 bits gaat ondersteunen?

Bijdrager
    rzeeuw
    ”mollie319″

Helpt het nou echt, als je je mooie en stabiele machine op deze manier verprutst?
    Aan de andere kant, kan je nu op je mac laten zien hoe blue-screens eruit zien….:-)

”Richard

”Kriska”

Gadverdamme Windows Vista op de Macintosh. Dit worden weer zoveel topic’s met titels ”Dit en dat werkt niet”.

”PietjePuk”

Das ook exact mijn mening.

Waarom gebruiken zo veel mensen zo’n topic om weer eens Windows omlaag te halen. Al die frustratie hier. Er zijn meerdere voorbeelden van programma’s of activiteiten, zoals AutoCad of het terugkijken van colleges via het internet, die alleen op Windows kunnen. Zie dit dus als iets positiefs, zodat je bijvoorbeeld meer mensen over de streep kunt trekken om over te stappen die dat soort gemissen als een belangrijke drempel zien.

Bijdrager
    Juch
    ”TurkishDelight”

Misschien een domme vraag, maar ik heb een MacBook core2duo (64 bits processor), nou lees ik dat BootCamp 1.2 alleen werkt met een 32 bits processor Vista. kan deze 32 bits Vista ook op een MacBook core2duo worden geinstalleerd of moet ik wachten totdat BootCamp ook 64 bits gaat ondersteunen?

is de core2duo 64bit? ik dacht dat alleen de Xeon’s in de Mac Pro’s 64 bit konden zijn

Bijdrager
    TurkishDelight
    ”Juch”
    ”TurkishDelight”

is de core2duo 64bit? ik dacht dat alleen de Xeon’s in de Mac Pro’s 64 bit konden zijn

MacBook wordt nu geleverd met de allernieuwste Intel-processor, de Intel Core 2 Duo, waardoor deze Mac nu nog sneller is. Dankzij deze krachtige processor levert MacBook nu ook 64-bits-rekenkracht en is het nieuwe model tot 25 procent sneller dan zijn voorganger.

bron: http://www.apple.nl

Bijdrager
    Mono1

Uit de Bootcamp handleiding:

Benodigdheden:
    Om Windows op uw Mac te installeren en te configureren, hebt u het volgende nodig:
    – Een Mac met Intel processor en: …………etc, etc.

Da’s dus voldoende.

Bijdrager
    macmartijn
    ”Cosm0politan”

Windows Vista!!

YES!! EINDELIJK!! (braak)

Now the Wow is finally starting…

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    frederikbove

Bootcamp

Als ik een partitie met de bootcamp manager wil maken geeft hij altijd aan dat ik mijn schijf moet controleren op fouten. Maar als ik dat doe vind hij wel fouten maar hij zegt dat hij ze niet kan herstellen hoe los ik dit op?

Bijdrager
    Turbanus

:sealed: Ik word moe van die bootrampvragen……:(

Bijdrager
    frederikbove

en ikke moe van de domme antwoorden zoals jij er net een plaatste

Bijdrager
    Turbanus

Dan zoek maar een forum waar W^~?ø?ß uitgebreid behandeld wordt! tweekers dus

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.