24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    corneeltje

BootCamp 1.2 ervaringen?

De nieuwe BootCamp heeft verbeterde drivers voor de iSight.

Updated drivers, including but not limited to trackpad, AppleTime (synch), audio, graphics, modem, iSight camera

http://www.apple.com/macosx/bootcamp/

Ik vraag me af of dat de oplossing kan bieden voor mijn probleem met de oude BootCamp (namelijk definitief uitschakelen van de webcam):

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=98301

Bijdrager
    Mono1

Ik zou zeggen: probeer het! Kost je hooguit de moeite om een cd’tje te branden en de drivers opnieuw te installeren!

Bijdrager
    iPodder

Probeer het zelf uit en deel de ervaringen. Er moet toch iemand de eerste zijn.. Ik zet geen Windows op mijn mac neer…….

Bijdrager
    deSpaanseRente

Mja.

Ook een beetje egoïstisch he, iedereen aanmoedigen maar toch wachten op anderen om in de miserie terecht te komen ;-).

Maar ik zou het ook niet doen hoor ^^.

Moderator
    unSOUND

Er is al een topic over de nieuwe versie van Bootcamp….

( en dan nog, gaan we voor ieder getal achter de komma een nieuw topic starten ? )

Bijdrager
    corneeltje

Awel, ik ga dat uitproberen zie! En ik breng verslag uit!

Morgen heb ik mijn MacBook terug van het Apple Repair Centre in Dilbeek!!!!:lol:
    :P Jeeeehaaaaahh!!!

En zolang mijn garantie loopt test ik hem helemaal uit met vanalles!

Bijdrager
    proud

maareuh, je moet toch een install disc van wndows hebben voor je bootcamp kunt gebruiken, of hebben jullie dat allemaal? (of ben ik er nu helemaal naast…?)

Bijdrager
    KingAchille

Absoluut! Geen Windows zonder cd :)
    en aangezien zo een cd al vlug 200€ à 300€ kost, is het niet voor iedereen even evident om zo een cd’tje thuis te hebben liggen. Ik heb het geluk een rijke papa te hebben :P :lol:
    Mvg,

Bijdrager
    corneeltje

Ik heb een handige schoonbroer :sealed:

Bijdrager
    KingAchille

In welk opzicht corneeltje :lol: ?
    Mvg,

Bijdrager
    J.
    ”unSOUND”

( en dan nog, gaan we voor ieder getal achter de komma een nieuw topic starten ? )

Doen we toch ook bij 10.X 8) :wink:

Bijdrager
    Inventudo

Ik heb het geprobeerd… Windows Vista draait nu op mijn Macbook Pro… En het draait redelijk goed, heb nog niets geprobeerd van andere games of programma’s of zo.

Het enige dat ik nu heb is dat ik altijd mijn option key moet indrukken als ik opstart of hij gaat automatisch naar Vista. En das nie altijd even leuk.

Het duurt natuurlijk wel een eeuwigheid om Vista op te starten of af te sluiten, hetgeen ik niet heb met Mac OS X…

Bijdrager
    Mono1

Even naar Systeemvoorkeuren > Accounts en daar “MacOsX op Macintosh HD” selecteren als opstartsysteem.

Moderator
    unSOUND
    ”J.?”
    ”unSOUND”

Doen we toch ook bij 10.X 8) :wink:

My point exactly, want ook dat vind ik nutteloos.

Moderator
    unSOUND
    ”corneeltje”

Ik heb een handige schoonbroer :sealed:

Gezien het feit dat momenteel je iSight defect is, twijfel ik daar wel een beetje aan… :evil:

Bijdrager
    corneeltje

Sinds vrijdag gemaakt! MabBookje loopt ondertussen als een trein!

NB: Ik heb hem tweedehands gekocht en de vorige eigenaar had in feite ook al dat iSight-probleem maar stond er verder niet bij stil omdat hij soms wel nog werkte. Ik ben echter nog niet van plan er Windows op te zetten met BootCamp. Misschien ooit Paralles. Of Crossover voor enkele toepassingen die ik mis… Maar wellicht niet…

Bijdrager
    TurkishDelight

ik heb 2 vraagjes:

1) Kan je Windows Vista direct installeren via Boot Camp, of moet je eerst een pre versie van Windows zoals Windows XP SP2 voorgeinstalleerd hebben?

2) Ik heb een paar maanden terug een CD met drivers gebrand toen ik Windows XP SP2 via de vorige Boot Camp versie ging installeren.. Moet ik nu een nieuwe CD met drivers branden of werkt de vorige CD met drivers nog? Zijn de drivers aangepast?

Bijdrager
    PietjePuk

1) er is toch nog maar één versie van Vista?

2) nieuwe cd met nieuwe drivers natuurlijk.

Bijdrager
    G-Force

Een retail versie (niet upgrade) van Windows Vista kan je direct installeren.:)

Bijdrager
    TurkishDelight

wanneer je Windows Vista installeerd, dan gaat ie zeg maar tijdens de installatie 1 of 2 keer herstarten… moet je dan je alt-option toets ingedrukt houden om de windowspartitie of de Vista DVD te kiezen of gaat ie na herstart automatisch verder met de installatieproces.. Ik ben namelijk bang dat ie na herstart opeens gaat opstarten vanuit de Mac OSX partitie..

Bijdrager
    G-Force

Hij gaat automatisch verder met de installatie.:)

Bijdrager
    Ian L

Na de instalatie moet je de drivers instaleren. Doe je dat niet dan kun je ook niet de voorkeur os instellen dat kan namelijk alleen in windows en niet meer in osx.

Bijdrager
    TurkishDelight

Jongens, wees verstandig en installeer met name deze versie 1.2 van Boot Camp niet.. Anders zullen jullie een heel groot probleem hebben..
    Zie mijn probleem
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=99063
    en lees hier meer over dat probleem.
    http://www.worldwidehints.com/Boot+Camp+users+reporting+serious+crashes.html

Bijdrager
    G-Force

1.2 werkt hier perfect, geen problemen.:) Zowel met Vista (al stond die er niet lang op) als met XP.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.