10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

Boot-Up logo

Hoi, ik weet zeker dat ik het eerder heb gelezen dat je je boot-up logo ( nu nog een grijs appeltje ) kunt veranderen.
    Ik kon het niet meer vinden ( excuses hiervoor ) dus vraag ik toch nog 1 keer…

m.v.g. nick

Bijdrager
    tjetta

Is het zo lastig om dit even te Googlen? Als ik change apple boot logo intyp, wat redelijk voor de hand liggende begrippen zijn, krijg ik de volgende twee links als eerste op mijn scherm:

http://www.dribin.org/dave/blog/archives/2006/05/31/boot_image_intel/

BootXChanger: Change your boot logo. You know…that gray apple logo!

Succes…

Bijdrager
    KarelWillem

Ik wou net zeggen.
    Er is een Google voor ALLES:

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20010304131842179

Bijdrager
    Oppie

Waar mensen niet mee bezig zijn?!:?

Een slimme Maccer reboot (bijna) nooit!

En ik weet het: ik heb er niks mee te maken, maar als je dit soort basale vragen stelt, zou je het andere dan doen? Wordt huilen…

Bijdrager
    semt-x
    ”Oppie”

En ik weet het: ik heb er niks mee te maken, maar als je dit soort basale vragen stelt, zou je het andere dan doen? Wordt huilen…

Als mensen dat nou willen? Het is blijkbaar mogelijk, misschien ook wel leuk om uit te proberen.
    En als ze uiteindelijk toch weer terug willen kunnen ze (hopelijk) nog terug.
    Ik val je niet aan, maar laat ze gaan. Iedereen wil wat…

Bijdrager
    Calpa
    ”semt-x”

Iedereen wil wat…

..wat voor problemen zorgt; daar mag best wat van gezegd worden om wellicht iemand in te laten zien dat het niet zo slim is je op dergelijke gebieden te begeven met geringe kennis van zaken.

Anders is er morgenvroeg een topic “help mijn mac start niet op.. rare piepjes, zwart scherm.. doet niets meer.. hoor een rare stem” (ok met de stem is een geval apart, maarja)..

Bijdrager
    semt-x

Dat zijn inderdaad de consequenties. Maar dan nog. Als de persoon dit nou wil, laat maar gaan. Je kan m altijd wijzen op de feiten, maar dan niet op een kleinerende manier. Een slimme maccer reboot (bijna) nooit! Zal wel, maar dit is niet wat de TS vraagt. Feiten altijd goed! Graag zelfs, maar niet op deze manier.

Bijdrager
    Calpa

Conditionering van gedrag kan op vele manieren geschieden; de een is er ook wat kleurrijker en effectiever in. Het persoonlijk maken met mensen in hun eigenwaarde aantasten maakt het persoonlijk en dichtbij.. argumenten zullen wellicht blijven hangen.. aan de andere kant kan het natuurlijk ook een averechts effect hebben, maarja.. op deze manier is het gewoon leuker.

Bijdrager
    Arnenys
    ”Oppie”

Wat is er mis met rebooten? :sealed:

Bijdrager
    Oppie

Op zich niks, maar met welk doel zou je ‘m uitzetten?
    Sluimer betekent dat je binnen een seconde weer aan de slag kunt.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.