5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Jewoenii

Boot Camp

Hallo iedereen!

Ik ben tegen een probleempje opgelopen gisteren. Na eindeloos googlen is het me helaas nog niet gelukt dit op te lossen.

Ik heb Windows 7 geĂ¯nstalleerd via Boot Camp op mijn Macbook Pro 13″ Retina.
    Verliep allemaal perfect totdat ik erachter kwam dat ik iets te weinig schijfruimte had. Heb dit vervolgens iets vergroot.
    Hierna is het probleem begonnen. De windows partitie staat niet meer tussen mijn opstartschijven.
    Dit heb ik vervolgens opgelost door in windows te gaan doormiddel van de Option (Alt) key bij het opstarten. Toen ik eenmaal in Windows zat deed mijn muis en toetsenbord het niet.

Nu kan ik mijn windows partitie ook hier niet meer terugvinden. Als ik het wil verwijderen via Bootcamp, lukt dit ook niet.

Iemand een suggestie?

Bijdrager
    madcat

in OSX bootcamp weer openen en en de windows partitie verwijderen, daarna wel de juiste grote selecteren

Bijdrager
    computer space

Heb je echt Bootcamp nodig? Voor zomaar een appje is Virtual Box een stuk handiger. Heb je auto-stretching disk-images i.p.v. een vaste harde partitie die je bovendien makkelijk kunt verplaatsen naar een andere schijf, geen herstarten, geen gedoe met toegang tot mac files etc.

Voor zware software en optimaal benutten van GPU: Bootcamp, alle andere Virtual Box en consorten.

Bijdrager
    Jewoenii

@madcat Dat dacht ik dus ook. Het probleem is dat hij daar een foutmelding geeft. Dit lukt dus helaas niet.

Bijdrager
    madcat

dan gewoon via disk utility verwijderen en via bootcamp opnieuw aanmaken

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.