9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

Boot Camp vragen

Hey ik heb nu Boot Camp er op staan maar ik had toch nog een paar vragen.

– Stel er komt een neiuwe beta update uit. Hoe kan ik deze dan instaleren zodat hij OVER de oude gaat en dat ik niet weer helemaal windows moet her-instaleren.

– Hoe haal ik WIndows weer helemaal van me Mac af?

Bijdrager
    Almerrrrr

Updates op bootcamp houd tot nu toe in dat je een nieuwe driver cd moet branden en deze gewoon installeren in windows. Dus je hoeft hiervoor windows niet opnieuw te installeren.

Windows verwijderen is een kwestie van de aangemaakte partitie verwijderen en klaar.

Bijdrager
    karf

Dus om hem te verwijderen verwijder ik UNTITELD
    Die dus nu onder me HD staat.

Bijdrager
    Almerrrrr

ja maar die kan je niet gewoon weggooien. Dit moet je doen met de bootcamp installatie staat in programma’s/hulpprogramma’s.

Bijdrager
    iSjoerd

Dus in principe, zou je bootcamp kunnen verwijderen en dan nog eens installeren, maar dan met een grotere partitie?

Bijdrager
    Mono1

@iSjoerd:
    Lees hier mijn ervaringen.

Bijdrager
    karf

Nog een vraagje over Boot Camp/Windows.

Ik krijg Windows niet geactiveerdt. Ik krijg steeds zo´n pop-upje dat ik hem binnen 30 dagen moet registren. Maar als ik dat wil doen vraagt hij om de seri-code. Als ik die invoer werkt het niet :s

Bijdrager
    Almerrrrr

Dan heb je dus geen geldige code dus als je echt graag windows wilt gebruiken moet je een licentie aanschaffen. :D

Bijdrager
    Creativo84

Hey Mensen,

Ik heb hier de RC1 van Vista liggen en wou die eens graag installeren om eens te zien wat die uilen dervan gemaakt hebben. Maar gaat dit nu met Bootcamp, of gaat dit niet? Op het forum hier en daar heb ik gezien dat het wel ging en dan weer niet… Dus vraag ik het hier maar eens opnieuw ;o)

Ik heb wel de Vista in een .iso file op HD dus moet ik deze eerst op dvd branden. Maakt de titel uit zodat bootcamp ziet welke dvd erin steekt? Want ik heb het al eens geprobeerd met een dvd met de .iso file en met een dvd met mount. Maar geen van de twee werkt, dus vraagt bootcamp steeds opnieuw of ik een cd met windows xp wil insteken…

Met Parallels heb ik het al eens geprobeerd maar zou het toch liever native hebben.

Ik had ook via via gelezen dat er een aantal wijzigingen moesten aangebracht worden om Vista via bootcamp operationeel te krijgen, bijv. de EFI-partitie verwijderen, enz. … Weet iemand hier meer van?
    Bron : http://forum.insanelymac.com/index.php?s=fe58d82b06f14db29905c4aebab7fd1d&showtopic=14448&st=0

Ik hoop dat deze vraag duidelijk is. Want ik denk toch wel dat er meerdere mensen zoals ik ben?

Begrijp me niet verkeerd. Er is mr 1 OS voor mij, maar ik wil het gewoon zelf eens zien hoe het nog voelt, die windows …

Dank al bij voorbaat!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.