3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    MabadosS

Boot camp –> Toekomstige update naar nieuwe os x

Beste,

Binnenkort komt mijn nieuwe rMB Pro aan.

Ik wil via bootcamp ook windows 8 installeren op de laptop.

Het zal de eerste keer zijn dat ik het op die manier doe, want op mijn huidige MB Pro is Win8 virtueel geïnstalleerd.

Ik heb de handleiding van Boot camp ondertussen gelezen en ik denk de klus wel te kunnen klaren.

Ik vroeg me enkel af of alle vlot zal verlopen als ik in de herfst over zal schakelen op de nieuwste os x.
    Heeft iemand hier ervaringen mee uit het verleden wanneer een nieuwe os x versie uit kwam?
    Zal mij Windows installatie onaangeroerd blijven en OS x vlotjes geupdate worden?

Bijdrager
    Targaryen

Dat vormt geen enkel probleem. Boot Camp maakt gebruik van een tweede partitie op je interne harde schijf en die staat los van de partitie waar OS X op staat. Als je dus een update van OS X doorvoert zul je daarvan niets merken op je Windows partitie.

Bijdrager
    MabadosS

Dat vormt geen enkel probleem. Boot Camp maakt gebruik van een tweede partitie op je interne harde schijf en die staat los van de partitie waar OS X op staat. Als je dus een update van OS X doorvoert zul je daarvan niets merken op je Windows partitie.

Ok, bedankt…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.