9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Boot Camp: hoe schijf opdelen om een dual boot te maken?

Ik krijg als ik bootcamp assistant manager gebruik een melding dat ik de schijf moet opdelen om een dual boot te maken. bij schijfhulpprogramma.
    Ik weet dat er heel veel berichten en uitleggen zijn over dit maar ik kan het niet vinden heeft iemand een link voor mij die dit wel weet :evil:
    heb eindelijk nieuwe harde schijf en vind het wel eens tijd worden voor een dual boot!

alvast bedankt!

Bijdrager
    TRML

Gewoon de manual lezen die bij Bootcamp zit.

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Ik heb bootcamp niet officieel…

Bijdrager
    djeckofdiamonds

Je hebt Bootcamp niet officieel ?? je kan Bootcamp gewoon ”officieel” downloaden van de Apple website en de manual kun je daar ook downloaden als pdf. file en uitprinten xD het is welliswaar 26 pagina’s maar het is het wel waard.

Bijdrager
    SCCB

daarna is alles weer helemaal legaal en staat in deze handleiding exact hoe je je schijf moet indelen.
    Geen werkzaamheden van te voren doen, geen kunstjes met de schijf uithalen. Handleiding lezen, beginnen en vooral doen wat er staat en niet van…… ja maar, ik dacht……. :wink:

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

DankUallen !!

8)

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Fout: Maak een reservekopie van de schijf en gebruik Schijfhulpprogramma om de schijf te formatteren als een volume met de structuur Mac OS Uitgebreid (journaled). Herstel de gegevens op de schijf en voer de Boot Camp-assistent opnieuw uit.

Die fout geeft hij.

Snap er niets van.. iemand een idee laat het alsjeblieft in een persoonlijk mailtje weten.!

Alvast bedankt!

Bijdrager
    iJoost

Gewoon doen wat er staat eigenlijk. Welke van al die mooie Nederlandse woorden begrijp je niet?

Trouwens wel weer boeiend hoor BootCamp “illegaal”… Laatst ook al iemand die iTunes via p2p had gedownload. Zucht… Soms is software gewoon gratis. Blijkbaar zij we dat niet meer gewend.:-(

Bijdrager
    sypie
    ”Maurits

Snap er niets van.. iemand een idee laat het alsjeblieft in een persoonlijk mailtje weten.!
    Alvast bedankt!

Ik neem aan dat je PB (persoonlijk bericht) bedoelde?

En die grijns die in het eerste bericht staat geef min of meer al aan dat je alles op een presenteerblaadje wilt hebben.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1440289&highlight=bootcamp+schijfhulp#1440289
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=1189505&highlight=bootcamp+schijfhulp#1189505

Daar ergens verder lijkt mij? (je mag een oud topic best omhoog schoppen…)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.