2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    koopman1258

boot camp doet het echt niet!!!

Hallo.

na drie dagen: ik heb besloten dat maplestory onder parallels draaien me niet gaat lukken. Ik krijg het programma niet werkende, wat ik ook probeer. na 6 keer opnieuw downloaden ben ik er klaar mee. Misschien moet ik het via boot camp proberen.

boot camp installeren lukt niet. Ik kan de harde schijf niet in partities verdelen. Ik heb de harde schijf al geformateerd en verdeeld in twee partities, maar boot camp blijft zeggen dat ik de schijf niet in partities kan verdelen. Wat een onzin!!! IK formateer de schijf. Ik geef een partitie aan en dat doet het niet. Met 1 partitie lukt het niet. Met 2 ook niet. Jeetje mina!!! waarom werkt het niet gewoon een keertje wel?????

schijfhulpprogramma wil niets en kan niets en boot camp ook niet. Moet ik nu nog een keer formateren?? is dat ding gek ofzo??

Bijdrager
    Ian L

Waarom bootcamp gebruiken als je al 2 partities heb?

Stop de windows cd in je mac en herstart met de ALT toets ingedrukt. Je krijgt dan een boot menu waarbij je voor de CD kiest om windows te instaleren.
    In de instalatie moet je wel de juiste partitie kiezen en wachten. Windows wil tussen door nog eens opnieuw opstarten zodra dit gebeurd moet je weer ALT in gedrukt houden (Dit omdat je niet via bootcamp de instal heb gestart) maar nu kies je de partitie waar windows opstaat. Dan gaat windows verder met instaleren. Als deze klaar is instaleer je de bootcamp driver en kun je instellen welke os je mac standaart wil opstarten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.