11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ragoooon

Boot Camp 1.0.2 Beta 1

Er is een update van Boot Camp uit, hier en hier meer info.

Bijdrager
    Donnie Darko

hey wat leuk zeg, zou iSight het nu ook doen onder Windows?

Bijdrager
    jeroenimo
    ”Donnie

hey wat leuk zeg, zou iSight het nu ook doen onder Windows?

Vrees dat dat meer met de driver voor Windows te maken heeft, en niet zo zeer met bootcamp.

Als er domweg geen iSight-driver voor Windows is dan gaat het gewoon niet werken..

Bijdrager
    ragoooon

De iSight werkt niet, maar windows loopt nu ook niet meer vast als je een webcam wilt selecteren bij msn, nu zegt die kan geen video apparaat vinden, voor de update liep alles vast. En de klok staat nu ook juist, geen 2uur meer achter. De audio is nog steeds hetzelfde dus koptelefoontjes moeten we nog even achterwege laten :) , maar hier vindt men ook wel iets voor.
    Iemand met dezelfde veranderingen of andere aanpassingen?

Bijdrager
    CryptapiX

even omdat ik door de bomen het bos niet meer zie, zoveel topics;)

met bootcamp is het mogelijk om xp op mac te draaien
    maar is dit volledig compatbile met alle windows apps en kan ik dan ook windows games draaien zonder problemen of performance verlies?

dit is namelijk voor mij een belangrijke meerwaarde in de overweging een mac aan te schaffen ipv een nieuwe windowspc

Inactief
    Anoniem
    ”CryptapiX”

maar is dit volledig compatbile met alle windows apps en kan ik dan ook windows games draaien zonder problemen of performance verlies?

Yep. Performance van de games hangt natuurlijk in grote mate af van je videokaart, dus een MacBook Pro zal sneller zijn dan een MacBook.

Op YouTube staan een aantal filmpjes van pc-games op een Mac met Boot Camp.

Bijdrager
    CryptapiX
    ”Zakske”

Yep. Performance van de games hangt natuurlijk in grote mate af van je videokaart, dus een MacBook Pro zal sneller zijn dan een MacBook.

Op YouTube staan een aantal filmpjes van pc-games op een Mac met Boot Camp.

hmz jah dat begrijp ik, maar ik vroeg me af of die emulatie van een bioslaag om windows te draaien dmv bootcamp geen performace verlies gaf

ik twijfel nu of ik een macbook pro haal, of een imac en als ik dan nog een laptop wil een laptopje van 500 euro
    want een 20″ breedbeeld mac, is stuk goedkoper dan een 15″breedbeeld macbook pro

Bijdrager
    tuinman
    ”CryptapiX”

ik twijfel nu of ik een macbook pro haal, of een imac en als ik dan nog een laptop wil een laptopje van 500 euro
    want een 20″ breedbeeld mac, is stuk goedkoper dan een 15″breedbeeld macbook pro

Dan zal ik als ik jou was een Imac 20 inch halen (of je ‘moet’ mobiel zijn ivm studi/werk)

Bijdrager
    ragoooon

:sotp:

Bijdrager
    Steff

Boot Camp 1.0.2 Beta 1

Wel een logische titel… :?

Bijdrager
    Almerrrrr

Heeft iemand de beta al getest??
    Ik ben benieuwd naar de verbeteringen.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.