10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    nickvanderaa

Books op iPad

Hoe krijg ik pdf’s of boeken op mijn iPad?

Ik heb PDF-notes waarmee ik van internet gehaalde bestanden mee kan lezen. Maar nu heb ik PDF bestanden op mijn Macbook en die krijg ik niet naar mijn iTunes bibliotheek gesleept. Als ik naar iTunes-Apparaten-iPad-Boeken ga, vind ik mijn bestanden die op het bureaublad staan er niet bij voor synchronisatie. Ligt het aan mij of werkt dit heel omslachtig? Mijn pa sleept met zijn pc de ene na de andere pdf op zijn iPad, en ik loop maar te rommelen…:|

Bijdrager
    Appeltje

Heb je iBooks al…?

Bijdrager
    nickvanderaa

ja

Bijdrager
    fred44nl

naar jezelf emailen met de pdf als bijlage.
    en dan het emailtje openen op de iPad.
    tenslotte de pdf bewaren.

Bijdrager
    Yggdrasil

PDF bestanden op mijn Macbook en die krijg ik niet naar mijn iTunes bibliotheek gesleept

Slepen op het iTunes icoon in je dock moet normaal werken als het .pdf’s zijn.
    Dan gewoon in het tabje ‘Boeken’ bij de iPad ‘Boeken en pdf-bestanden’ selecteren.

Bijdrager
    Appeltje
    fred44nl op 06 september 2012

naar jezelf emailen met de pdf als bijlage.

en dan het emailtje openen op de iPad.

tenslotte de pdf bewaren.

Dat zou ik sowieso niet doen..

iPad aansluiten aan mac -> iTunes openen -> op iPad klikken -> Boven in op apps klikken -> iBooks selecteren -> en dan kan je browsen naar je pdf’s

Als ik het goed zeg hoor, doe het nu ff uit mn hoofd

Bijdrager
    Yggdrasil

Zoals ik eerder zei:

<br />
    iPad > Boeken > Boeken en pdf-bestanden > ...<br />

Bijdrager
    CedricH

Dropbox kan anders ook een oplossing bieden, maar dan moet je wel met het internet verboden zijn als je je PDF bestanden wilt lezen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik gebruik ook Dropbox voor mijn pdf-bestanden. Gaat veel sneller dan die trage iBooks applicatie.

Bijdrager
    IsSidha

gewoon wireless laten syncen met iTunes

je moet dan ook dat brakke iBooks eruit mieteren (gebruik hiervoor AppCleaner of zo) en kun je gewoon weer epubs en pdfs in iTunes gooien, werkt stukken beter.. zolang iBooks is geinstalleerd kun je ze niet meer in iTunes gooien maar moet je ze dus in iBooks gooien

Dropbox, OneDrive, GoogleDrive werkt natuurlijk ook allemaal

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.