6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wayan94

Fotoalbum in iPhoto/Aperture bestellen vanuit Thailand

Beste Mac vrienden

Het volgende gaat over de service van Apple in Thailand

Books/cards/calendar is voor mij niet mogelijk om te bestellen omdat Thailand niet in de “list ” is
    Wel vreemd omdat ik wel software zoals Aperture of I’Life wel kan bestellen ( ook hardware is geen probleem)
    Dit wordt met UPS geleverd vanuit Singapore.

Maar een Photo book maken en dan bestellen is niet mogelijk, wanneer ik inlog met mijn account kom ik terecht in Singapore en is er dan geen
    mogelijkheid om het land te veranderen.
    (Thailand heeft geen Applestore)

Wat ik heb gehoord is dat inwoners van Thailand geen photo producten mogen bestellen.:oops:

Voor mij is dit niet logisch, wel software en hardware maar geen photo boeken of kaarten?

Dat ik wel kan printen is geen oplossing, het verschil is te groot met BV een Photo boek.

Apple zou zorg moeten dragen dat deze service mogelijk is in alle landen.

Of anderzijds ( voor mij) een mogelijkheid te geven dit in Singapore te bestellen ( betaling kan geen probleem zijn)

Wat is de mening van de lezers, of….. heeft iemand een idee dan wel oplossing
    Bedankt
    Groeten

Bijdrager
    Yaris

Tip gevonden op Apple Discussions:

There is a similar situation here in Thailand. What I have done in the past is to create the book/calendar/card and save it as a PDF. I then take the file to one of the better printers and have them print it. One of the printers here had a tied in to Apple and they printed the book (I have been to others for cards, etc.) and sent it to me within 24 hours. The exported files came both from iPhoto and Aperture.

Bijdrager
    wayan94

This is interesting

Maar het zou goed zijn om meer te weten .
    Waar vind je een printer met een “tied” naar apple?

Bijdrager
    Pier

En een andere leverancier is geen optie? Bijvoorbeeld http://www.blurb.com, hun booksmart app haalt de foto’s vanuit iPhoto op.

Bijdrager
    Yaris

Blurb verzendt volgens hun site wel naar Thailand. Vreemd dat Apple dat dan niet mag.

Bijdrager
    wayan94

Bedankt, ik ga in ieder geval Blurb eens uit proberen

Hier ook nog reacties van Apple “printerservicepro”

You may use iPhoto to print books, cards, calendars, and prints using a printer attached to your computer, but residents of Thailand may not order photo products from Apple.

Although I cannot comment on future expansion plans of Apple Photo Services, please rest assured that Apple is committed to bringing this service to people around the world.

Ze geven nog de volgende oplossing:

If you have a billing address and credit card issued by a bank in the Netherlands, then you could place an order with that, as long as you specified a shipping address in the Netherlands as well. Maybe you could make arrangements with a friend or family member in the Netherlands to receive your order and ship it to you in Thailand after receiving it. The same applies to Singapore as well.

Ik heb dit uitgeprobeerd met Cards, dat is wel gelukt, maar deze omweg kost veel meer door de verzendkosten.

Wordt het niet tijd dat Apple ook deze service verbeterd ?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.