10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Hailstorm

Bookmarkspam van T-Mobile

Waarom is het onmogelijk om de bookmark ‘T-Mobile web’n’walk’ op de iPhone te verwijderen?

Ik zit niet echt te wachten op een telco die mijn bookmarks voorziet van hun eigen reclame en vervolgens zorgt dat dit niet verwijderd kan worden.

Zo, dat wilde ik even kwijt. Bedankt voor de aandacht.

Bijdrager
    Calpa

Sjah.. je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden bij het tekenen van het contract.. :|

…destijds het hele pakket gelezen?

Bijdrager
    SuperDriver

Met mijn iphone 3g op 3.0 is het gewoon mogelijk. Misschien gebruik je nog een ouder OS daar kon het volgens mij inderdaad niet.

Bijdrager
    Calpa
    ”SuperDriver”

Met mijn iphone 3g op 3.0 is het gewoon mogelijk. Misschien gebruik je nog een ouder OS daar kon het volgens mij inderdaad niet.

Verwijderen gaat inderdaad uitstekend.. maar hij staat er daarna gewoonweg weer tussen :wink: .

Bijdrager
    SuperDriver
    ”PascalPas”

Verwijderen gaat inderdaad uitstekend.. maar hij staat er daarna gewoonweg weer tussen :wink: .

Lol inderdaad. Het is ook echt nog een crap site ook die web n walk.

Bijdrager
    apenstaartje

Die was me nog niet opgevallen, maar inderdaad, hier staat ie ook en echt verwijderen wil niet…
    Ik zie ‘em ook niet op de mac zelf staan na synchroniseren.. na het weghalen komt dat gekke ding gewoon weer terug.
    Ik ga maar eens een bugreport insturen naar Apple.

Bijdrager
    apenstaartje

Ik heb een bugreport ingediend, de url voor iPhone feedback is deze:
    http://www.apple.com/feedback/iphone.html

(ik heb het voor de zekerheid maar wel even in het Engels gedaan).

Bijdrager
    Hailstorm
    ”PascalPas”

Sjah.. je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden bij het tekenen van het contract.. :|
    …destijds het hele pakket gelezen?

Uiteraard lees ik de AV voordat ik iets teken, maar daar heb ik niets gelezen over bookmarkspam.

Blijkbaar is dit hun gratis reclame-oplossing nadat Apple het ze verbood om hun logo achterop de iPhone te drukken.

Moderator
    Pete.Z

Ik wist geeneens dat hij er tussen stond, 1000% beter dan een roze logo achterop, volgens mij?

Bijdrager
    iNsane

Het was me eerder niet eens opgevallen, maar hij is idd niet weg te krijgen. Wat irritant!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.