5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

bookmarks van Firefox naar Chrome

Hoe krijg ik mijn bladwijzers van Firefox naar Chrome?  gewoon in en export werkt niet, na deze functie staat er in Chrome maar 70 procent van de bladwijzers (bookmarks) en helaas werkt Sync ook niet want mijn Firefox staat nog op het email adres van mijn eigen domein, en Chrome vanwege het gebruik met Domotica en spraak op een Gmail account.   Ik had vroeger wel een app waarbij je kon syncen tussen verschillende browsers maar die is er kennelijk niet meer en bovendien bleef deze ook steeds de oude bladwijzers weer toevoegen.

Bijdrager
    sedikit
    Bijdrager
    computer space

Waarom Chrome,? Je zou juist die browser moeten dumpen. Google ondersteunt FF ook steeds beter nu ze bang zijn voor Vestager.

Bijdrager
    sedikit

@computer space

Helemaal eens met je. Alleen zal de TS wel een reden hebben om met Chrome te werken.

Bijdrager
    bonestaak

Klopt, ben ook niet zo weg van Chrome mede ook omdat ze bewust bepaalde functies mijden maar op dit moment ben ik hier aan gebonden vanwege mijn domoticasysteem en met name in combinatie met Google hub  (cast wordt elders niet ondersteund).

Ik heb overigens nu de bladwijzers naar  html geconverteerd,  dan alleen nog de mappen in de balk zetten en klaar.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.