8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jamba

Bookmarks syncen niet meer

Hoi luitje,
    Vandaag om 11:25 schrok mijn ipadje want tijdens het internetten schoot mijn bladwijzerbalk helemaal leeg.
    Ik kijken naar mijn bookmarks en die staan helemaal leeg.
    Vervolgens zo’n beetje alles geprobeert wat maar kan.
    Restore van ipad via itunes, opnieuw instellen van mijn mobileMe sync, verwijderen van mijn MM gegevens op de ipad, verwijderen van sync instellingen op ipad bij instellingen contacten,mail,agenda.
    Steeds krijg je een vraag of je de gegevens. Wil vervangen of samenvoegen maar bij bookmarks gebeurt er niks. Kan dit een probleem zijn wat door icloud komt omdat Apple bezig is met accounts?
    Wie denkt er met mij mee

Bijdrager
    Hansi2124

iCloud is er nog helemaal niet, dus dat kan je uitsluiten…..

Bijdrager
    stavos

Dat is niet waar Hans. Het staat nota bene op de voorpagina van OMT..
    http://www.onemorething.nl/2011/08/he-icloud-ben-je-wel-zo-slim/
    En uit de post van jamba blijkt niet of hij/zij wel of geen developer is en/of de software (eventueel op een iets minder legale manier) geïnstalleerd heeft.

Bijdrager
    jamba

Nee ik ben geen developer heb gewoon de legale software er op staan en nog steeds geen oplossing gevonden.

Bijdrager
    Hansi2124
    stavos op 08 augustus 2011

Dat is niet waar Hans. Het staat nota bene op de voorpagina van OMT..

http://www.onemorething.nl/2011/08/he-icloud-ben-je-wel-zo-slim/
    Het mag er dan wel herfstachtig uitzien buiten, maar voor jou en mij komt iCloud niet eerder dan de klimatologische herfst beschikbaar.:wink:

Bijdrager
    jamba

Nog een ding ter info. Ik had later vandaag op mijn ipad onemorething gebookmarked. Deze kwam later tijdens een sync op mijn imac helaas alleen dus alles weg snel weer terug gezet met TM

Aljo

Bijdrager
    jamba

Tot slot mijn oplossing, dit tot lering en vermaak voor een ieder op dit forum.
    Bookmarks op ipad ging heel raar totdat ik in ene weer mijn bookmarks op mijn imac kwijt raakte. de zelf nieuw gemaakte ipad bookmarks verschenen op de imac.
    Ik wist dat er weer connectie was en heb toen mapje voor mapje mijn balkje weer vol gemaakt.
    Het gekke is dat in de sidebar van de bookmarks twee mapjes waren gekomen met de naam bookmarksbar.
    Ik heb deze gebruikt om die handmatig terug te slepen in de bar.
    Let op via de achterdeur in de mappen structuur werd niet goed gesynct maar wel via het slepen naar de bar.

Bedankt voor de interesse,

Aljo

Bijdrager
    Hansi2124

En jij bedankt voor het melden van je oplossing. :thumbsup:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.