4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    dash

bookmarks ineens verdwenen, net als mail account

mmm…
    het testen van browsers….

safari is prima, maar soms geen java en ik zie niet waar de hyperlink naar toe gaat als ik met mijn muisje een tekst met underline tegemoet ga. wel rabofoon utility maar geen tabs

netscape traag maar zeker, maar geen back button, stupid. hele goede mail functie met composer

chimera, mooi, simpel, top, simpele bookmarks todat
    meerdere malen is chimera weleens eruit gestapt, jammer maar nu…
    na het herstarten van chimera (zonder uitloggen) zijn mijn bookmarks verdwenen!!!
    hoe kan dat nou?? help

iets anders
    ik begrijp niet hoe zo’n instabiel k-programma als mail zo werkt. ik begrijp er helemaal niets van.

ik ben er al vanaf gestapt. geen hetnet account voor mij op mail. leuk geprobeerd. geen goede instellingen, maar hij vindt ook niet socked problems etc.

toch verlichting met hotmail, makkelijke app. echter na enig herstel (na chimera probleem, zie boven) bleek mijn mail account verdwenen te zijn..

ik snap er werkelijk geen snars van een hartgebroken appletje
    reacties welkom

suggesties voor mail (email progs) zijn welkom, ben nog niet verloren
    suggesties voor browsers idem

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ik gebruik Mail momenteel als mail programma.
    Outlook express, mozilla mail etc. voldeden allen niet aan mijn wensen, mail doet dat wel:)

Qua browser gebruik ik op de mac hoofdzakelijk Safari. Internet explorer is gewoon horror, ik kan mozilla aanraden als vervanger van Safari…

Bijdrager
    chonazz

ik gebruik ook gewoon mail en safari! al werkt safari op mijn imac echt nog niet zoals het hoord, bij iedere sneltoest die ik wil gebruiken stopt het programma plots… ook wil hij niet van hotmail.com dlen! maar das dan ook weer opgelost met de plugin die hotmail in mail mogelijk maakt!

Bijdrager
    Syndic
    ”dash”

safari is prima, maar soms geen java en ik zie niet waar de hyperlink naar toe gaat als ik met mijn muisje een tekst met underline tegemoet ga.

Typ command en voilá :D

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.