5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

bookmark converter

Ik zoek een converter om mijn safari bookmarks naar firefox over te zetten. Ik had vroeger bookit maar die heeft geen effect zo te zien.

Ik gebruikte altijd firefox maar vanwege het pinchen op het trackpad ben ik naar safari verhuist. Nu heb ik een magic mouse en die doet dat niet. Jammer genoeg kan je beidden niet naast elkaar gebruiken. En aangezien mijn safari tegenwoordig vertikt om google als standaard engine te gebruiken wil ik toch weer naar firefox.

Bijdrager
    Hansi2124

In Safari kan je je bladwijzers exporteren vanuit het Archief-menu. Verder heb je m.i. niets nodig…..

Hier in Safari is Google wel gewoon de standaard zoekmachine:

Bijdrager
    bonestaak

Ja exporteren gaat wel maar hoe krijg ik die in firefox want die heeft geen inport en sinds ik ooit iets met genieo heb gedaan krijg ik niet meer de (echte) google.

Moderator
    unSOUND

Als je Firefox opnieuw instelt zou je het verzoek moeten krijgen om de Bookmarks van Safari te importeren, dan hoef je helemaal niks te doen. Maar Safari zou natuurlijk gewoon goed moeten werken, dat is wellicht ook de reden dat het exporteren niet goed gaat…

Bijdrager
    Sascha

Ik gebruik het gratis Xmarks om de bladwijzers tussen mijn Firefox en Safari synchroon te houden. Dit gebeurt overigens automatisch in de achtergrond. Echt handig vind ik…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.