2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    HeadbangMachine

Book docs indesign: kun je basispaginas ook synchroniseren?

Ik maak momenteel een magazine op. Doe ik het complete binnenwerk normaal in 1 indd bestand, maar nu ontdekte ik de book functie. Heb dus een book aangemaakt met daarin verschillende documenten: bijv. inhoud, voorwoord, artikel 1, artikel 2 enz.

Het voordeel is hiervan dat we nu met meerdere mensen tegelijk aan het magazine kunnen werken, ik vervang dan gewoon bijv het artikel 2-document voor het nieuw opgemaakte aangeleverde document.

Het nadeel is echter dat onder elke pagina het (auto)paginanr staat met daarna de maand: bijv. ‘pagina 28 – September 2004’ Dit heb ik natuurlijk op mijn basispaginas staan. Stel je voor dat ik 30 artikelen in het magazine heb, dan moet ik bij de volgende editie in 30 bestanden alle basispaginas gaan aanpassen want als ik alle bestanden synchroniseer, doet indesign dat alleen maar met de swatches, typogrammen ed maar niet met de basispaginas.

Zie ik iets over het hoofd?

Bijdrager
    AdobeHenk
    ”HeadbangMachine”

Zie ik iets over het hoofd?

Ik dacht het toch niet:(

Ik zou zeker nog een keertje een feature request hiervoor doen: http://www.adobe.com/support/feature.html

henk

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.