5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    FreBo

Bonjour service

Sinds een paar dagen heb ik een Polar V650 (fietscomputer) voor op de fiets.Deze werkt aangesloten op pc met Polar FlowSync om te synchroniseren.Maar hij wil het niet doen. Hij geeft steeds een melding dat de verbinding is uitgevallen. Ik heb met Polar contact genomen en ze wisten me te vertellen dat ik de Bonjour Service moest nakijken of die wel opstart.Nu heb ik heel mijn mac uitgekamd maar kan nergens Bonjour Service vinden. Waar kan ik deze vinden? En als ik deze mis waar kan ik die binnenhalen voor te installeren?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  FreBo.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  FreBo.

Bijdrager
    madcat

Bonjour is een netwerk protocol, dit werkt onderwater en kan je niet uit zetten.
    Als je je fietscomputer via usb koppelt wordt bonjour niet eens gebuikt, dus ik denk dat ze je in het bos sturen.

Wat je voor de zekerheid kan doen is file sharing aan zetten onder preferences -> sharing -> file sharing
    Als het daarna nog niet werkt, zou ik gewoon aan Polar zeggen “dat de bonjour service prima werkt en dat het synchroniseren nog steeds niet werkt”

Bijdrager
    FreBo

Ik heb dit nagezien en het staat aan. Ik heb een mail gehad van Polar en ook daarvan alles nagekeken maar vind niets abnormaal. Zie pagina die ik kreeg via Polar :

http://www.polar.com/en/support/v650_sync_doesnt_start_in_flowsync_now_what

Bijdrager
    madcat

Ik denk dat je moet aangeven dat je onder OSX werkt en niet onder windows.
    Misschien wordt OSX niet gesupport, dan heb je bootcamp nodig om het werkend te krijgen.

Bijdrager
    FreBo

@madcat Heb ik gedaan.En het moet ook werken met OSX.
    Kijk hieronder naar de oplossing die ze geven ,maar vind er niets van terug.

Mac:

Go to Finder → Applications → Utilities → Activity Monitor.
    Check that mDNSResponder is on the list of running processes.

Check also that Bonjour Service or FlowSync isn’t blocked by an antivirus software. Below an example from F-Secure software.

Make sure Polar FlowSync software and Bonjour service are allowed to pass through the firewall without restrictions

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.