6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Kees

Boekhoudprogramma voor op de iPhone

Ik zoek een boekhoudprogramma voor op de iPhone.
    Ik wil graag direct kunnen zien wat mijn saldo nog is, de categorieën vind ik minder belangrijk. Verder vind ik het belangrijk dat je ook meerdere rekeningen kan beheren.
    De programma’s die ik heb gevonden werken allemaal met budgetten voor een maand, leuk maar ik ben niet zo’n potjes man, dus dat is ook niet aan mij besteed.

Dus al met al wil ik graag een programma hebben waarmee ik chronologisch kan zien welke bedragen ik heb uitgegeven en wat het saldo nog is en dat gaarne over meerdere rekeningen.

Wie heeft een goede tip.

Al vast bedankt,
    Kees.

Bijdrager
    virusbeatbox

1 tip : get a life

Bijdrager
    Undaunted

Ik gebruik(te) “moneybook”.

Je geeft aangeven hoeveel geld je te besteden hebt, derhalve je saldo checken.

Kan niet met meerdere rekeningen (zie halve oplossing hieronder), maar geeft je wel de optie om chronologisch te zien welke bedragen je hebt uitgegeven.

Als de categoriën je niet kunnen schelen, kun je categoriën gebruiken om je verschillende rekeningen uit elkaar te houden.. noem je alles van rekening [1] huishouden, 2 [auto] bijv..
    Je kunt dan vervolgens wel filteren en zien wat je in die categoriën hebt uitgegeven.

maar goed, zo specifiek als jij het noemt.. ik heb geen idee. Ik wil juist zien wat ik grofweg per categorie uitgeef, maar uiteindelijk blijkt dat een hele adminstratie. Als je eens een keer de boodschappen vergeet in te vullen klopt je statistiek gelijk niet meer. In de praktijk komt het er op neer dat je beter met behulp van je rekeningoverzicht/afschriften van je bank de boekhouding bekijkt.

Bijdrager
    rene.derksen

Wat dacht je van (rabo) internetbankieren?

Bijdrager
    SunKeeper

Ik werkte eerst met Moneybook, maar dat liep voor geen meter na een tijdje, ik kon niet meer volgen hoe de app aan de bedragen kwam die getoond werden.

Daarom gebruik ik nu Expenditure, en dat werkt echt stukker beter.

Een app die meerdere rekeningen tegelijk kan bijhouden ben ik nog niet tegengekomen. Dan zou je naar de Mac moeten stappen en iFinance eens moeten proberen. Daar is ook een bijbehorende app bij.

Bijdrager
    Kees

Allen bedankt voor de reacties.
    Ik ga zeker het iFinance bekijken.
    De grap is dat ik mijn financiële status graag bij me wil hebben.
    Dan kan je wel gaan internet bankieren met de iPhone, maar daar ben ik wat huiverig voor.
    Ik gebruikte altijd ABP5 (An other Banking Program), maar dit programma draait nu alleen onder Java.

http://www.freepoc.org/viewapp.php?id=58
    http://homepage1.nifty.com/bando/psionabp5.html

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.