5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tvdb314

Boeken verwijderen uit de cloud van iBooks

Ik heb ooit heel domme boeken gedownload en die staan blijkbaar nog ergens op de icloud. Nu wil ik die gewoon helemaal kwijt en iBooks biedt geen mogelijkheid om ze te verwijderen. Iemand een idee?

Bijdrager
    Buzz

Hier staan instructies om je miskopen te verbergen: http://support.apple.com/kb/HT4919

Bijdrager
    tvdb314

Ja had het gevonden, verbergen dus. Maar stel ik had boeken gekocht waarvan ik niet wil dat iemand ooit wist dat ik ze had:D Die wil je dus gewoon weg kunnen gooien en je wilt er niet aan herinnerd worden ooit. Is er niet een manier om de zaak echt schoon te vegen of moet je dan met een nieuwe apple id beginnen?

Bijdrager
    Buzz

Om erachter te komen welke boeken jij verborgen hebt moet iemand je iCloud ID in handen hebben. Dat lijkt me over het algemeen ver genoeg weggestopt, zeker als je af en toe je wachtwoord veranderd. Volgens mij heeft Apple geen manier geïmplementeerd om je aankopen compleet en voor altijd weg te gooien. Ik kan me voorstellen dat ze vinden dat dat teveel gedoe kan geven, als mensen dan in de toekomst weer op die beslissing willen terugkomen.

Bijdrager
    tvdb314

Nou ja dan moet ik maar leven met sense and sensebility van Jane Austen;!

Op de iMac van mijn moeke heb ik mijn appleid gebruikt omdat dat makkelijk was met muziek en zo;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.