2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    whugos

boeken uit iTunes verwijderen

Hallo allemaal,

Heb al even gezocht in dit forum en op internet, maar kan het niet vinden. Het gaat om het volgende. Als ik mijn iPad aan iTunes koppel verschijnen er in het tabblad ‘boeken’ allemaal oude boeken en tijdschriften (pdf). De meeste daarvan zijn al lang verwijderd uit de map Media, maar staan hier nog wel. Dat maakt alles erg rommelig.

Is er een manier om die boeken uit iTunes te verwijderen? Met andere muisknop op boek klikken (om dan voor verwijder te kiezen) werkt niet, omdat er helemaal geen menu verschijnt.

Het volledig herstellen van de itunes bibliotheek is natuurlijk een optie, maar ik vrees dat ik dan ook weer tig gigabyte aan muziek erin moet zetten. Ik ben bang dat dat heel lang duurt en wellicht voor allerlei dubbele bestanden gaat zorgen. Kun je niet een deel van itunes bibliotheek herstellen/opnieuw laten aanmaken?

Hopelijk weet iemand raad!

Bijdrager
    Unlock32

Backspace toets? Boeken selecteren en dan backspace. Dan krijg je volgens mij het berichtje “wilt u ……verwijderen?” Zo doe ik het altijd om bestanden uit Infuse te verwijderen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.