11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    timosterrenkunde

Boek over Photoshop

Hoi

Van de week eindelijk photoshop op mijn mac gezet.

Alleen ben nu nog op zoek naar een goed boek.
    Ik weet wel wat ik er ongeveer mee kan doen en hoe, alleen wil meer leren.

Wie weet een goed boek.
    Het liefst nederlands mag ook engels zijn.

Gr timo

Bijdrager
    MacSjon

zelf heb ik Classroom in a Book en dat werkt erg leuk

Voor het photoshoppen van auto’s gebruik ik vaak de aanwijzingen die ik vind op digimods

Bijdrager
    eiko

http://revision3.com/pixelperfect/

hier staan heel veel viddeo tutorials

Bijdrager
    timosterrenkunde

het liefst heb ik een boek trouwens?

heb al een aantal video’s bekenen, je hebt er wel wat aan maar je moet steeds van scherm wisselen, terwijl je een boek naast je mac kan leggen

Bijdrager
    MacSjon
    ”timosterrenkunde”

heb al een aantal video’s bekenen, je hebt er wel wat aan maar je moet steeds van scherm wisselen, terwijl je een boek naast je mac kan leggen

Of je neemt een tweede scherm dat je niet steeds hoeft te wisselen:-P

(persoonlijk vind ik een boek ook handiger omdat je dat ook nog eens makkelijk meeneemt om door te lezen)

Bijdrager
    KingAchille

Classroom boeken vind ik over het algemeen vrij goed! Dus een echte aanrader:)

Bijdrager
    timosterrenkunde

Was inderdaad al aan het kijken en wilde misschien Classroom gaan aanschaffen, heeft iemand ook ervaring met de Lightroom versie van dit boek

Bijdrager
    StarX

Misschien lees ik het verkeerd maar ‘Lightroom’ is een programma om foto’s te ordenen, bewerken, … geen versie van een boek.

Bijdrager
    Sumar

Hangt ook af wat je met PS wil gaan doen. Voor foto(na)bewerking schijnen de boeken van Scott Kelby erg goed te zijn

Bijdrager
    prullenbak

scott kelby schrijft inderdaad erg goede boeken. Samen met zijn ‘vrienden’ van photoshopTV.

Ik heb laatst zijn boek gekocht ‘photoshop cs4 down & dirty tricks’ geniaal en erg toegankelijk met veel humor geschreven.

Bijdrager
    iBrammes

Ik heb net dit boek besteld. Hoop dat het een goede keus is. Wil toch eens wat meer kunnen met Photoshop CS4

Het Photoshop CS4 boek voor digitale fotograferen –
    Scott Kelby
    Paperback

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.