9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Boek maken

Voor een groot werkstuk op school had ik het idee, om dit in boekvorm in te leveren. Dus een beetje professioneel eruit te laten zien. Nu is mijn vraag, weten jullie misschien een online bedrijf (niet een bedrijf waar ik gelijk 10 boeken moet bestellen), waar ik dit kan laten doen? Eventueel met software voor de Mac erbij?

BvD!

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Josebo.

Bedankt! Ik heb gezocht, maar ik denk niet dat ik de juiste zoektermen gebruikte..

Edit: na het draadje dat je gaf gelezen te hebben, kwam ik erachter dat het niet helemaal is wat ik bedoel. Mijn bedoeling is meer een boek met teksten, gecombineerd met afbeeldingen etc. Dus echt een beetje een soort van studieboek..

Bijdrager
    Dick de Roos

En als je niets vindt, kan je via Blurb zoiets maken.
    Desnoods alleen tekst.

Bijdrager
    Esquare
    ”josebo9″

Edit: na het draadje dat je gaf gelezen te hebben…

Echt? En de drie vermeldingen van lulu.com niet gezien? :?

Bijdrager
    Josebo.
    ”Esquare”
    ”josebo9″

Edit: na het draadje dat je gaf gelezen te hebben…

Echt? En de drie vermeldingen van lulu.com niet gezien? :?

Aiii, dat heb ik even gemist. :innocent: Bedankt!

Bijdrager
    Rickje

Er is een programma op de Mac waarin je een heel boek kan opzetten. Kaft, tekst erin. Alles!
    Dat boek kon je door de fabrikant ook laten drukken in oplages die je zelf kon kiezen. All in 1 als het ware.

Ben de naam helaas kwijt. Misschien weet een ander het nog. Maar het bestaat! Tijdje terug ergens gelezen.

Edit: Misschien is het Blurb, zoals hierboven is aangegeven. Weet het niet meer.

Bijdrager
    KarelWillem

Blurb BookSmart i.d.d.

http://www.blurb.com/

Geblokkeerd
    Anoniem

Hier nog een stem voor Lulu.com:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.