6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisvanduyn

Bodyguardz oplossing voor antenne probleem iPhone 4

Ik ben erg aan het twijfelen of ik de iPhone 4 simlockvrij zal aanschaffen.
    Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is het veel besproken antenne probleem.
    Zoals ik het zie ontstaat het probleem door de 2 metalen gedeelten met elkaar te verbinden (links onder, rond het zwarte streepje).

Om mijn iPhone 3G heb ik een protector van Bodyguardz, deze hoesjes werken echt perfect.
    Zou het niet een oplossing zijn om een bodyguardz protector om de iPhone 4 te doen, waardoor je de metalen gedeeltes niet meer met elkaar kunt verbinden doordat er plastic omheen zit?

Weet iemand of dit werkt of dat er wellicht een betere oplossing is?
    Protector is te zien op: http://www.bodyguardz.nl/

Bijdrager
    Maced.2

kijk hier maar ff bodyguardz

Bijdrager
    Thoomas

Zelf heb ik deze om mijn iPhone 4:
    http://www.focalprice.com/detail_IP527T.html

Het beschermt de zijkant en achterkant, en kost je minder dan 1,30 euro. Bij de zijkant heb je uitsneden voor alle knoppen en gaten. Werkt perfect, alleen het aanbrengen van de achterzijde is wat lastig.

Wel heb je in gebieden met slecht bereik dat bij het vasthouden je nog steeds 1 streepje verliest, maar dat zal je bij de Bodyguardz ongetwijfeld ook hebben.

Bijdrager
    Trat

Bodyguardz kan ik je aanraden: zeer sterk en nauwelijks zichtbaar en voelbaar. Veel beter dan die Invisible Shield meuk die na een paar dagen al gaat lijken op de huid van een oude vrouw.

Bijdrager
    dennisvanduyn

Bedankt voor al jullie reacties.

Een protector lijkt me dus een goede oplossing voor het antenne probleem.

Bijdrager
    Trat

Oh nee, dat heb ik nergens gezegd. Als je een protector wilt voor het signaalprobleem moet je een bumper of cover gebruiken; zo’n dun stickertje gaat niks helpen. Hel, zelfs dikke Blackberry telefoons met ingebouwde antenne hebben dit soort problemen, daar werkt een sticker ook niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.