30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 71)
  • Q:
    Bijdrager
    Chingon

BN-ers met een iPhone

Wie hebben er één? Ik trap af met:

Maxime Verhagen

Bijdrager
    MichMich
    ”Chingon”

Wie hebben er één? Ik trap af met: Maxime Verhagen

En hij gebruikt Twitterrific: http://twitter.com/MaximeVerhagen

Bijdrager
    Xiapano

Wat dacht je van Jeroen Latijnhouwers.. van Editie NL.. hij heeft gezegd in Editie NL dat die er ook een ging kopen ( Toen de eerste iPhone verkocht werd..)

Bijdrager
    SMac

Eerste hit op google: een kabouter met iPhone!

Bijdrager
    Xiapano

Rutger van Castricum.. van de web-log.. geenstijl.nl:lol:

Tevens ook Apple gebruiker:

Geenstijl bewerkt hun filmpjes ook op macs.. ( Mac Pro, Macbook (Pro) ):lol:

Bijdrager
    Chingon

Bridget Maasland

(bron: De Pers van vandaag)

Bijdrager
    julesp

Fransico van Jole:

Bijdrager
    MichMich
    ”julesp”

Fransico van Jole

De lul…

Bijdrager
    Dries

Maxime Verhagen

rijdt ook een stijlvolle c6!

Bijdrager
    MichMich

Jeroen Nieuwenhuize (Bron)

Bijdrager
    Lexis

Edwin Driessen? Die werd toch opgehypet naar BN’er?

En deze dan? Cristijan Albers

Bijdrager
    bjaslagter

Hou je vast, Frans Bauer heeft ook een eerste generatie iPhone. Hij liet me backstage voor een optreden enthousiast vakantiefoto’s van zijn kinderen zien…

Bijdrager
    Pieterr

Vincent Evers; vult er zijn vuilnisbak mee.:-)

Bijdrager
    Rolf
    ”andries”

Maxime Verhagen

rijdt ook een stijlvolle c6!

Zou BIJNA reden zijn om iPhone weg te doen, en C6 van lijstje stijlvolle auto’s af te halen. Wat een paardel*l….

Ging bijna over mijn nek toen ik dit draadje opende en die kop meteen zag….

Bijdrager
    kontheur
    ”Pieterr”

Walgelijke vent! :grrr:

Bijdrager
    MichMich
    ”kontheur”

AGREE!

Bijdrager
    iPodder
    ”kontheur”
    ”Pieterr”

Indeed, met z’n flauwe review

Bijdrager
    anderie

een hufter.

Bijdrager
    carpebios

Makkelijk gezegd, ik kan de man niet.

Bijdrager
    MichMich

Ik heb de man een paar keer van dichtbij ‘mogen meemaken’. En ben niet echt onder de indruk van mijn visie op de digitale wereld. Derhalve stoort zijn houding mij. Mijn negative mening mbt de man zelf is dus niet gebaseerd op de iPhone review… (Maar het bevestigd wel mijn gedachten…)

Bijdrager
    Pieterr

Ach kom toch jongens. Wel een beetje tegen kritiek kunnen.
    “There is only one thing in the world worse than being talked about, and that is not being talked about.”

Vincent gebruikt z’n iPhone overigens nog steeds: http://twitter.com/vincente/statuses/956408933

Bijdrager
    MichMich

Willempie:

Bijdrager
    Sanjeev

Jeroen van Inkel en Jorgen Raymann hebben de iphone ook.
    Heb alleen geen foto’s

Bijdrager
    sedikit
    ”MichMich”
    ”julesp”

Fransico van Jole

De lul…

Wat is dìt nou weer voor commentaar.Ontleend aan de gesundes volksempfinlicher hetze van geenstijl.nl? Je luistert kennelijk niet naar Jole’s columns in “De leugen regeert’. Laat daarin zijn afkeer over mensen en dingen wel wat intelligenter blijken dan jij nu doet.
    Overigens vind ik dat het toedichten van enige waarde aan het hebben van een bepaald product, inclusief het hebben van een iPhone, eerder ten nadele van dat product werkt dan ten voordele.Ik vind sowieso het aandacht besteden aan triviale zaken van vermeende BN’ers een tamelijk stompzinnige bezigheid.

Bijdrager
    anderie

wat een hoop wijze woorden zeg…:?

Bijdrager
    allard
    ”iPodder”
    ”kontheur”
    ”Pieterr”

Indeed, met z’n flauwe review

Is mijn oom, best een aardige vent.

Het is mijn oom niet hoor, maar stel! Hij is vast wel iemands oom of neef of vader. Beetje makkelijk om iemand
    een wagelijke vent te noemen op een forum in een topic wat niet eens over hem gaat. Lijkt me meer op de site van de telegraaf te horen.

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”sedikit”
    ”MichMich”
    ”julesp”

Fransico van Jole

De lul…

Wat is dìt nou weer voor commentaar.Ontleend aan de gesundes volksempfinlicher hetze van geenstijl.nl? Je luistert kennelijk niet naar Jole’s columns in “De leugen regeert’. Laat daarin zijn afkeer over mensen en dingen wel wat intelligenter blijken dan jij nu doet.
    Overigens vind ik dat het toedichten van enige waarde aan het hebben van een bepaald product, inclusief het hebben van een iPhone, eerder ten nadele van dat product werkt dan ten voordele.Ik vind sowieso het aandacht besteden aan triviale zaken van vermeende BN’ers een tamelijk stompzinnige bezigheid.

Ik heb ook wel eens naar “Tros Radio Online” geluisterd, ergens in een ver verleden (toen OMT net begon te podcasten)… Ook ik vind het een vreselijke vent.

Bijdrager
    roy

Ik moet altijd denken aan het ‘Nederlandse vingertje’ bij hem… en maar zwaaien en maar roepen

(Geen stijl is net zo erg btw)

Moderator
    Rivanov

GeenStijl is kansloos..

Bijdrager
    MichMich
    ”sedikit”

Nee, dit is niet op basis van Geen Stijl nee. Dit is op basis van het betweterige vingertje. De beste man is niet of nauwelijks in staat vrede te hebben met het feit dat iemand anders een andere mening heeft, of anders handeld dan dat hij zou doen. Hij laat in ‘De Leugen Regeert’ zijn afkeer zien? Prima, dan mag ik dat dus ook middels mijn voorafgaande reactie. Je spreekt jezelf dus een beetje tegen…
    Verder wil ik je verzoeken uit dit topic weg te blijven (en zeker niet te regaren) wanneer je het een ‘tamelijk stompzinnige bezigheid’ vind. Let wel, dit is een verzoek, je bent vrij om daarin je eigen mening te hebben, of anders te handelen….

Goed, ontopic maar weer?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 71)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.