4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    misko1974

Bluetooth werkt niet

Hallo,
    Kan iemand mij helpen aub.
    Ik heb een iPhone 4G en een Ipad aangeschaft. Om lekker muziek te luisteren heb ik ook een Sennheiser MM-450 draadloze bluetooth headset aangeschaft die ik wil koppellen aan beide Mac apparaten.
    Nou lukt de koppelling op mijn iMac computer wel maar niet op de iPhone en Ipad.
    Ik heb alles gerreset, geupdated , niets werkt. Bellen naar Apple support, kunnen mij niet helpen, zou moeten werken, voor de iPhone naar T-mobile doorverwezen en zij kunnen mij niet helpen.
    Ik heb de meest recente updates draaien en begrijp niet wanneer ik op de iPhone en Ipad de bluetooth optie aanzet dat deze apparaten helemaal niets traceren dat aanstaat (qua bluetooth), terwijl met de Nokia toestel ik de iPad en Iphone wel kan herkennen.
    Heeft iemand een oplossing aub, anders dan de apparaten uit het raam gooien.
    Bedankt

Bijdrager
    bouncer

Normaliter moet je het bluetooth apparaat in pairing-mode zetten. Dan ziet je iPhone het apparaat pas. Zal met iPad ook wel zo zijn.

Zie voor pairing-mode: http://www.youtube.com/watch?v=CZQ1IG9PTM4

Bijdrager
    misko1974

Bouncer,

Dank je wel, echt waar, ben al hele middag bezig met bellen etc, dacht dat ik de headset in pairing mode gezet had maar dus niet juist.

Je hebt me enorm geholpen,

Thanks nogmaals

Bijdrager
    pjc90

Dat zal waarschijnlijk ook in de handleiding hebben gestaan, op de Apple website word dit product verkocht. Dus dan werkt het echt wel met je iPhone!

Dit accessoire is geschikt voor de volgende: iPhone 4, iPhone 3GS, iPhone 3G Bron

Hij zal misschien ook wel met je iPad werken, gewoon even proberen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.