14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    julesp

[Bluetooth] Welke dongle voor mac?

Hoi OMT’ers,
    Ik ben op zoek naar een bluetooth usb Dongle voor mijn G4, zodat ik die op afstand kan besturen met mijn Sony Ericsson.
    Welke is een goede en waar kan je hem kopen?
    Ik heb deze gevonden:

Klik

Groetjes
    Jules

Bijdrager
    Sjurkie

Zelf voor een tientje bij de Action een Sweex-stickje meegenomen en die bleek perfect op m’n G4 te werken, misschien ook het proberen waard.

Bijdrager
    BenDover

Kijk eens op ebay de hongkong versie, staan er zat. De meeste werken volgens mij wel.
    http://cgi.ebay.com.hk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180289895362&ih=008&category=45002&ssPageName=WDVW&rd=1

Bijdrager
    julesp
    ”Sjurkie”

Zelf voor een tientje bij de Action een Sweex-stickje meegenomen en die bleek perfect op m’n G4 te werken, misschien ook het proberen waard.

Weet je het type nog?

Bijdrager
    1962guitarman

Pas op, niet iedere Bluethooth dongle geeft compatibiliteit met jouw telefoon én iSync. Ik kan het nu niet zo snel vinden op de site van Apple, maar er staat ergens weergegeven welke Bluetooth dongles aangeraden worden. Ik zelf had een sitecom dongle bijvoorbeeld en kon niet syncen met mijn Sony-Ericsson. Daarvoor heb ik een nieuwe dongle aan moeten schaffen die wel compatible was, het is een Edimax EB-DGC1 geworden. Check dus eerst of de dongle die jij uitgezocht hebt wel compatibel met én Sony-Ericsson én iSync is… Succes!

Edimax EB-DGC1: te verkrijgen bij: http://www.dollarshops.eu/advanced_search_result.php?keywords=bluetooth&x=0&y=0

*edit=link naar verkooppunt dongle

Bijdrager
    julesp
    ”1962guitarman”

Pas op, niet iedere Bluethooth dongle geeft compatibiliteit met jouw telefoon én iSync. Ik kan het nu niet zo snel vinden op de site van Apple, maar er staat ergens weergegeven welke Bluetooth dongles aangeraden worden. Ik zelf had een sitecom dongle bijvoorbeeld en kon niet syncen met mijn Sony-Ericsson. Daarvoor heb ik een nieuwe dongle aan moeten schaffen die wel compatible was, het is een Edimax EB-DGC1 geworden. Check dus eerst of de dongle die jij uitgezocht hebt wel compatibel met én Sony-Ericsson én iSync is… Succes!

Ik heb een SN k850i

Bijdrager
    iJohan

Goedkope “MSI” werkt ook

Bijdrager
    Danny van Bakel

’t Is dat je in Arnhem woont, anders had je hem zo bij me op kunnen halen. Of je moet binnenkort in de buurt van Haarlem zijn…

Bijdrager
    McLangendorff

Ik heb een G4, een sitecom bluetooth 2.0 usb adapter (CN-512 v2 001) van de mediamarkt en een SE K810i. Werkt perfect om de boel te besturen.

Bijdrager
    Sjurkie
    ”julesp”
    ”Sjurkie”

Weet je het type nog?

De BT201

Bijdrager
    SanderNL

Ik heb ook een Sitecom CN 512. Werkt inderdaad perfect icm SE W900i.

Bijdrager
    passenger

Belkin, Kensington, etc…

Bijdrager
    Hengheng

Ik had vroeger een Gembird-dongle op m’n G4 i.c.m. SE K800i.
    Kostte € 12,-
    Het met de Sony op afstand bedienen werkte goed.

Bijdrager
    KarelWillem

Sitecom dingetje. Werkt(e) met Sony-Ericson, Motorola en een hele zwik Alcatel-achtige dingen.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.