12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Raridder

Bluetooth verbindingen

Bluetooth heeft de eigenschap dat hij maar met één apparaat tegelijk verbinding heeft en meerdere onthouden. Hoe kan de iPhone een bluetooth verbinding hebben met mijn Apple Watch en Master Dynamic oordopjes. En ik luister dus gewoon naar muziek via de Tidal App op mijn oordopjes.

Bijdrager
    GoeieDag

Wat is je vraag? Wat er niet klopt aan jouw opmerking?

Bijdrager
    Shmoo

Je iPhone kan meerdere devices verbinden via Bluetooth. Dus met een (1)Apple Watch, (2)Dynamic oordopjes, een (3)Withings weegschaal en bijv. ook nog eens een (4)toetsenbord. Dat is allemaal mogelijk, wat niet kan is dat die oortjes in verbinding zijn met je iPhone + iPad tegelijkertijd.

Bijdrager
    McPim

Raridder op 13 januari 2020 om 11:43
    Bluetooth heeft de eigenschap dat hij maar met één apparaat tegelijk verbinding heeft …

Niet dus. 2 seconden Googelen en je had ook geweten hoe.

Bijdrager
    KarelWillem

Raridder op 13 januari 2020 om 11:43
    …Hoe kan de iPhone een bluetooth verbinding hebben met mijn Apple Watch en Master Dynamic oordopjes….

Je maakt verbinding met je oordopjes, en je Watch blijft tegelijkertijd gewoon verbonden.

Geen probleem dus.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    Raridder

<p class=”cite”>Shmoo op 13 januari 2020 om 11:52</p>
    Je iPhone kan meerdere devices verbinden via Bluetooth. Dus met een (1)Apple Watch, (2)Dynamic oordopjes, een (3)Withings weegschaal en bijv. ook nog eens een (4)toetsenbord. Dat is allemaal mogelijk, wat niet kan is dat die oortjes in verbinding zijn met je iPhone + iPad tegelijkertijd.

Weet jij toevallig welke bluetooth protocollen er gebruikt wordt om al die verbinden aan te kunnen gaan?

Bijdrager
    Shmoo

Nee. Ik kan je wel vertellen waar een mooie meid bij mij in de buurt woont.

Bijdrager
    jw54

shmoo, ’t wordt weer tijd voor je medicijnen ;-). Is dit een bijbaan als standup comedian? Ik zou zo zeggen, blijf actief op dit forum voor de broodnodige humor op zijn tijd.

Bijdrager
    McPim

jw54 op 13 januari 2020 om 14:49
    shmoo, … Is dit een bijbaan als standup comedian? Ik zou zo zeggen, blijf actief op dit forum voor de broodnodige humor op zijn tijd.

Ik zou zo (als de Engelsen) zeggen: don’t give up the day job.

Raridder op 13 januari 2020 om 13:08
    Weet jij toevallig welke bluetooth protocollen er gebruikt wordt om al die verbindingen aan te kunnen gaan?

We Googelen graag verder voor je, kijk eens hier:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bluetooth_protocols

Bijdrager
    Maarten2015

Shmoo heeft absoluut geen aanmoediging nodig. Zijn hormonen overwinnen alle terughoudendheid.
    Vreselijk! Altijd hetzelfde onderwerp; vouwen, meisjes, meiden.

Bijdrager
    Raridder

<p class=”cite”>McPim op 13 januari 2020 om 17:11</p>

jw54 op 13 januari 2020 om 14:49
    shmoo, … Is dit een bijbaan als standup comedian? Ik zou zo zeggen, blijf actief op dit forum voor de broodnodige humor op zijn tijd.

Ik zou zo (als de Engelsen) zeggen: don’t give up the day job.

Raridder op 13 januari 2020 om 13:08
    Weet jij toevallig welke bluetooth protocollen er gebruikt wordt om al die verbindingen aan te kunnen gaan?

We Googelen graag verder voor je, kijk eens hier:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bluetooth_protocols

Het ging mij om de BT protocool die de iPhoen gebruikt samen met de Apple Watch. Deze lijst had ik inderdaad al gevonden.

Bijdrager
    McPim

Een heleboel, ook tegelijk, afhankelijk van de functie die er op dat moment gebruikt wordt. Je hebt ook nog ‘profielen’, een laagje hoger dan de protocollen:

https://support.apple.com/en-us/HT204387

In de Apple Developer documentatie is nog veel meer over BT te vinden:

https://developer.apple.com/bluetooth/

Het is een ontzettend complexe techniek met heel veel mogelijkheden. Je vraag is te algemeen om een eenvoudig antwoord te geven.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.