8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    HYD

bluetooth verbinding Iphone

Ben nu al een aantal dagen bezig. Mijn bluetooth verbinding van de Iphone naar mijn macbook is na het gebruik van de remote app voor Keynote verbroken. Ik krijg de verbinding niet meer hersteld. Alles uit en aan gezet, het helpt het niet. De iphone bluetooth werkt wel, want in de auto heb ik geen enkel probleem. En vanuit mijn macbook werkt toetsenbord en muis via bluetooth goed. Ik heb op google gekeken maar kan niets zinnigs vinden. Help

Bijdrager
    4iam

volgens mij kan je geen bluetooth verbinding maken om je iphone te browsen of fotos, muziek etc. over te zetten.
    je kan wel met apps zoals remote of touch mouse bepaalde acties via bluetooth (of wifi) besturen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dus je had eerst wel bluetooth verbinding tussen je iPhone en je MacBook?

Wat deed je daarmee dan?

Bijdrager
    HYD

Wat laat, sorry! Het was er wel en ik kon gewoon de remot van Keynote gebruiken. Ben overigens bekend met de minimale mogelijkheden van de iphone en bluetooth.

Bijdrager
    Thoomas

De remote van Keynote werkt via Wi-Fi, niet via Bluetooth.

Bijdrager
    HYD

Thoomas, dank. Zit nu thuis aan de Wifi en het werkt! En ik maar denken dat het via Bluetooth werkte. Jammer trouwens want dat beperkt het gebruik van de remote wel. Ga dadelijk even proberen of het via thetering, of hoe je dat ook schrijft, werkt.

Bijdrager
    HYD

Thoomas, alleen en echt alleen Wifi, jammer.

Bijdrager
    Thoomas

Het is inderdaad jammer. Voor zo ver ik weet zijn er ook geen soortgelijke oplossingen voor de iPhone die via Bluetooth werken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.