6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    optizien

Bluetooth valt steeds weg…..op mijn Mac

Goedendag, ik heb sinds een half jaar een Mac met laatste beta Sierra en daarop aangesloten : keyboard, mouse and trackpad
    via en vaak wordt alles onderbroken en kan ik een seconde of 30 niet meer verder werken wat erg hinderlijk is.
    Ik weet zo niet hoe dit op te lossen is, aan OSX ligt het niet want had dit euvel ook al onder El Capitan….
    Hoe kan ik dit oplossen? iemand raad…?

Dank alvast voor evt. oplossing of meedenken

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night. Reden: IN JUISTE SUB-FORUM GEPLAATST

Moderator
    Night

Je kan allereerst eens proberen de bluetooth te resetten.
    (zie dit topic)

Bijdrager
    Col

optizien, ik heb net hetzelfde. Ik til er niet zo zwaar aan omdat het maar af en toe voorkomt en het ook niet zo lang duurt, maar ok, normaal is het niet.
    Ook een iMac (oktober 15) Ik hoopte op verhelping bij de eerste update … noppes!
    Misschien is het verholpen bij de nieuwe update naar Sierra??? Of het zou een hardwarefout moeten zijn. We zien wel.

Bijdrager
    Facundo

Het is een bèta. Meld het bij Apple.

Bijdrager
    Facundo

aan OSX ligt het niet want had dit euvel ook al onder El Capitan….

Dit is overigens wel een erg vlotte conclusie. Ik heb met 10.11 het probleem slechts af en toe, en alleen als ik m’n magic mouse gebruik. Maar sinds ik die niet meer gebruik heb ik geen last meer. Vond die magic mouse toch maar een neurotisch ding, batterij was vaak al in 3 dagen leeg. Misschien dus eens een andere muis proberen.

Bijdrager
    steveb

osx 10.11 valt hier ook niet mee
    wifi en ethernet vallen ook vaak weg

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.