5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SEW78

Bluetooth troubles: bladeren / bestanden uitwisselen

Mac os X 10.4.7 op MacBook

Verbinden gaat prima. Syncen ook. Maar wanneer ik door mijn telefoons (sony-ericsson K700i, K800i) probeer te bladeren en/of bestanden probeer uit te wisselen gaat het mis.

Foutmelding:
    De verbinding is verbroken of niet tot stand gebracht.

Prefs weggooien helpt niet. Apparaten opnieuw koppelen, telefoon opnieuw instellen evenmin.

Iemand enig idee?

Bijdrager
    magic-with-mac

Topic verplaatst naar Gadgets & Lifestyle.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Me vader heeft ook een k700i geloof ik, zijn hele telefoon loopt vast alstie gaat bladeren :/

Bijdrager
    macmichiel

vreemd, dat grapje heb ik eens met een vriend uitgehaald (plaatjes op zijn telefoon zetten, allemaal mac-achtergronden:P ) en dat dee ie prima. was geen k700i geloof ik maar wel sony-ericcson

Bijdrager
    Underd0gZ
    ”SEW78″

Mac os X 10.4.7 op MacBook

Verbinden gaat prima. Syncen ook. Maar wanneer ik door mijn telefoons (sony-ericsson K700i, K800i) probeer te bladeren en/of bestanden probeer uit te wisselen gaat het mis.

Foutmelding:
    De verbinding is verbroken of niet tot stand gebracht.

Prefs weggooien helpt niet. Apparaten opnieuw koppelen, telefoon opnieuw instellen evenmin.

Iemand enig idee?

Ik kan ook niet in mn k800i bladeren. Maar dit ligt volgensmij niet aan mn Mac (denk ook niet aan die van jou) want ik kan ook niet via een andere telefoon in die van mij bladeren met bluetooth, terwijl het wel zo hoort. Ik heb ook geen idee hoe dit komt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.