7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Bluetooth toetsenbord schoonmaken?!

Heeft iemand enig idee/ervaring met het compleet schoonmaken van Apple’s Bluetooth Keyboard? De toetsen eraf halen en op die plekken schoonmaken lukt wel … maar er zit nog een kleine kier tussen het witte gedeelte en de rand … iemand een idee hoe ik dat schoon krijg?

Bijdrager
    Lexis

wattenstaafje 8)

Inactief
    Anoniem
    ”JulianNeef”

wattenstaafje 8)

Daar is de kier te smal voor…

Bijdrager
    kontheur

dit misschien???

Bijdrager
    computer space

Die kier is erg lastig. Mag je nog blij zijn dat je niet de oude doorzichtige heb. Daar zie je echt de boterhammen in zitten;-)
    Een gewone stofzuiger werkt ook best (veel meer vermogen dan een usb ding denk ik), maar doe er wel een panty oid op. Anders kun je toetsen uit de zak gaan vissen.

Bijdrager
    Maleise Beer

Edit: Offtopic

”Martiniman”

Die kier is erg lastig. Mag je nog blij zijn dat je niet de oude doorzichtige heb. Daar zie je echt de boterhammen in zitten;-)
    Een gewone stofzuiger werkt ook best (veel meer vermogen dan een usb ding denk ik), maar doe er wel een panty oid op. Anders kun je toetsen uit de zak gaan vissen.

yep dit heb ik ook eens voorgehad, toen ik het nog leuk vond om de toetsen van plaats te wisselen om m’n zus te pesten!:D

Bijdrager
    kontheur
    ”Maleise

Edit: Offtopic

”Martiniman”

yep dit heb ik ook eens voorgehad, toen ik het nog leuk vond om de toetsen van plaats te wisselen om m’n zus te pesten!:D

Geweldig!:evil:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.